lördag 31 januari 2009

Då var man här också.


Steph.bloggspott.se brukar du hitta mig på men nu hade jag tänkt att prova på en ny blogg. Vem vet, jag kanske gillar den här bättre?


Kvällen bjuder på tjejmiddag hemma hos Marika seda utgång. Vi befinner oss på House - Deep hela natten, BEE THERE BABY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar