söndag 17 maj 2009

SUNNY BEACH BABY!!!

Da var man nere i sunny!!! 30 grader varmt och helt sjukt underbart! Kanner verkligen att jag gjorde ratt beslut och akte anda. Det ar som mitt andra hem bak baren pa den glade viking.
Igar borjade morgonen med att mamma korde mig till flygplatsen kl 04. Checkade in vaskan sedan bosatte jag mig i rokrummet till planet skulle lyfta. Kommer upp pa planet och marker att jag skulle aka forsta klass. Sjukt nice. Snacka om att flygvardinnorna slickar ens rov. hahaha Landar 10 minuter fore beraknat och hamta vaskan gick snabbt och smidigt. Min bil var pa plats i tid sa det var bara att bege sig direkt till sunny beach. Nar jag kommer fram fick jag mitt hotell rum. Fick inte tag i Emmy for hon lag pa stranden sa jag passade pa att sova en timme.

Hade ledigt i gar sa det blev valdrig mycket festande. Var pa Valhalla, mexobar och Disco orange sa var val hemma vid 05 imorse. Upp igen klockan halv 10 for att ga till standen med Emmy, Jossan och Daniel. Helt underbart. 30 grader varmt! Vi gick upp fran stranden for att ata lite frukost vid 12 tiden sedan bad Dulle oss att kora runt i en golfbil och promota lite for den stora oppningen vi ska ha ikvall pa den glade viking. Det kommer bli sa sjukt vilt. Jag ska dock inte sta i baren ikvall for fick ledigt idag ocksa. Harlig borjan fast an jag faktiskt ville jobba!!!

Nu ska jag upp och satta mig i baren. Ska forsoka skriva sa ofta jag kan! Ville bara saga att allt ar sjukt underbart har nere! Love you, xoxo

tisdag 5 maj 2009

världens bästa låt!!!!

Oh-uh oh-uh oh-uh ohOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Tried my best at movin’ onHave yet to find a girl like youSee things now I didn’t beforeNow wishin’ I had more time with you
How do you stay awakeKnowin’ all I do is think of youAll the things we thought aboutThen, never will happen againIf I could just see you
If I had my way come and get you girlIn your favorite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleep
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Baby all that I hear from my friendsAgain again and again come and ask ’bout youThey say we saw your girl at the gameAnd damn we gotta say a big mistake by you
Not only did your body bangBut I miss the conversation tooTell me that you’re gettin’ more sleepCan’t think can’t eat till I come see you
If I had my way come and get you girlIn your favourite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
(Ludacris)Look, now it’s been about a year,And im trying to figure out how could you?Forget about the one who loves you most why would you?Heal my heart, heal my brain,Oh how I wish you could feel my pain,Cause I couldnt get you off of my mind if I tried,24-7 (3-6-5) and my nights so cold,Days so long, they say you don’t know what you gotTil’ its gone, well it’s gone and im trippin about how much I Miss it and you steady walkin round like I never exsited,And its hard to understand, you got another plan,Trying to play hard and you got another man,But you’ll never find another like muah,Like how you riding ’round in a drop top car,Baby you a star and its time that you know it,So much love and its time that we show it, LUDA!
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh.

Dåligt bloggande!

Ja det får jag verkligen säga! Riktigt uruselt!!! Kan tyvärr inte säga att jag ska bättra mig iheller för nästa lördag åker jag och då blir det nog ganska svårt att få tid till bloggandet.





Janiina kom ner under valborg. :) Underbart att se dig igen gumman. Det blev hem duscha och fixa sig sen åkte vi och mötte upp Linea. Underbart att se dig med honey!!! (K) Det blev en valborg hemma hos baby med Davis och Adam. :D Härlig kväll faktiskt.
Dagen därpå var jag riktigt sjukt trött. En härlig dag i pildammsparken med sol, vänner och fotboll. Senare på kvällen körde vi hem till Mange och umgicks där :)
Lördag morgon åker min älskade Janiina hem för att fixa det sista inför Dubai resan. Kommer ner och hälsar på dig när jag kommit hem älskling :D Mig blir du inte av med ;) Hahaha
Sen åkte jag hem till Marika där vi låg och solade hela dagen :) Kvällen bjöd på utgång med Pernilla på slagt ;) Också riktigt rolig kväll!!! Helt underbart..






Kan inte precis klaga på mitt liv just nu! Jag älskar mig själv, och jag älskar dig (K) Jag älskar alla mina vänner och min familj :D Det enda som är lite tråkigt är att jag har så blandade kännslor inför sunny beach. Det är det jag verkligen velat riktigt länge nu. Jag bara älskar att stå bakom baren och jag VET att det kommer bli riktigt sjukt kul. Men jag vill INTE lämna dig Babe!!!! Tycker om dig riktigt sjukt mycket! Men det är som jag sagt.... Har vi fortfarande kännslor för varandra när jag kommer hem så är det VI!!!! <3 Och jag vet att mina kännslor inte kommer att försvinna!

tisdag 21 april 2009

Så jävla kasst!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera min blogg. Det ber jag så mycket om ursäkt för. Kan bara säga som så att det inte är speciellt kul när man inte har någon digitalkamera så man kan lägga in bilder i inläggen. Men det kommer!!!

Våren är här och jag mår hur underbart som helst. Och dessutom är det ju bara 25 dagar kvar till jag åker till sunny beach! Härligt!

Nu ska jag göra vid mig sen blir det teater med tjejerna och senare ikväll ska jag träffa min Babe :)

måndag 13 april 2009

härligt!

solen lyser och det är underbart! Har jobbat under hela min ledighet. Hade dock hellre varit med vännerna men det är härliga pengar i fickan kan man lungt säga =) I fredags var jag och Jess i köpenhamn på clubIN och träffade Benjamin och Ullrik. Det var super fedt!!! Sa att jag inte skulle dricka men heter man Stephanie så gör man ;)
Tack för en underbar kväll.

Påskafton firade jag tillsammans med familjen =) Äntligen alla samlade igen :D Det var jätte mysigt. Sen blev det utgång med mina kusiner på chilli. Söndags körde jag cabbe till jobb sen crusade vi bara runt i stan :P Haha Var på Nyhavn med Jenna, PA mm och drack öl. Också super härlig kväll.

Nu väntar jag bara på att Maruschka ska höra av sig så ska vi åka upp i stan. Ska nog träffa baby en stund ikväll också :D Wiiiii.... Saknar dig! Massor!!! (K)

fredag 10 april 2009

DU har fått mig käääär...

Usch ja... Precis vad du ville va? Du har fått mig riktgit fucking in love :S Är det bra eller dåligt?? Det är bara du som vet J!

Igår jobbade jag hela dagen. Sen åkte jag hem till Babe och umgicks lite. Riktigt mysigt var det förutom att jag tror jag har fått pollen eller förkylning eller något :S Näsan rann hela tiden, ögonen kliade och Babe sa att jag hade feber, vilket jag inte tror är sant. Han är bara nojig över att jag skulle smitta honom. Hahaha Sov iaf där och som sagt var det super mysigt. Tack för en underbar kväll och en ännu mer underbar natt J! <3

Idag har jag varit och jobbat igen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Det är trots allt långfredag :P Haha som om det skulle göra någon skillnad? Lovet är snart slut och det är tillbaka till skolan som gäller. USCH säger jag bara! Kanske blir Danmark ikväll med Jess för att träffa Benjamin :) Han är på besök och då gäller det att passa på. Inte ofta vi träffas inte.

Ha en wonderfull påsk allesammans!

onsdag 8 april 2009

dåligt uppdaterande...

ja det kan jag faktiskt hålla med om. Påsklovet är i fullgång och det enda jag gör är att jobba på cafét. Bra med pengar kommer jag att få på söndag :) Härligt!!!

Du är perfekt för mig babe. S tycker om J. Vill bara det ska vara jag och du babe!!! Tänker på dig hela tiden.

Snart är det dags för Sunny Beach. Just nu är det blandade känslor. Vill verkligen inte åka ifrån min babe! Men vill ändå bara komma iväg. Kommer sakna J jätte mycket!!