söndag 17 maj 2009

SUNNY BEACH BABY!!!

Da var man nere i sunny!!! 30 grader varmt och helt sjukt underbart! Kanner verkligen att jag gjorde ratt beslut och akte anda. Det ar som mitt andra hem bak baren pa den glade viking.
Igar borjade morgonen med att mamma korde mig till flygplatsen kl 04. Checkade in vaskan sedan bosatte jag mig i rokrummet till planet skulle lyfta. Kommer upp pa planet och marker att jag skulle aka forsta klass. Sjukt nice. Snacka om att flygvardinnorna slickar ens rov. hahaha Landar 10 minuter fore beraknat och hamta vaskan gick snabbt och smidigt. Min bil var pa plats i tid sa det var bara att bege sig direkt till sunny beach. Nar jag kommer fram fick jag mitt hotell rum. Fick inte tag i Emmy for hon lag pa stranden sa jag passade pa att sova en timme.

Hade ledigt i gar sa det blev valdrig mycket festande. Var pa Valhalla, mexobar och Disco orange sa var val hemma vid 05 imorse. Upp igen klockan halv 10 for att ga till standen med Emmy, Jossan och Daniel. Helt underbart. 30 grader varmt! Vi gick upp fran stranden for att ata lite frukost vid 12 tiden sedan bad Dulle oss att kora runt i en golfbil och promota lite for den stora oppningen vi ska ha ikvall pa den glade viking. Det kommer bli sa sjukt vilt. Jag ska dock inte sta i baren ikvall for fick ledigt idag ocksa. Harlig borjan fast an jag faktiskt ville jobba!!!

Nu ska jag upp och satta mig i baren. Ska forsoka skriva sa ofta jag kan! Ville bara saga att allt ar sjukt underbart har nere! Love you, xoxo

tisdag 5 maj 2009

världens bästa låt!!!!

Oh-uh oh-uh oh-uh ohOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Tried my best at movin’ onHave yet to find a girl like youSee things now I didn’t beforeNow wishin’ I had more time with you
How do you stay awakeKnowin’ all I do is think of youAll the things we thought aboutThen, never will happen againIf I could just see you
If I had my way come and get you girlIn your favorite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleep
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Baby all that I hear from my friendsAgain again and again come and ask ’bout youThey say we saw your girl at the gameAnd damn we gotta say a big mistake by you
Not only did your body bangBut I miss the conversation tooTell me that you’re gettin’ more sleepCan’t think can’t eat till I come see you
If I had my way come and get you girlIn your favourite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
(Ludacris)Look, now it’s been about a year,And im trying to figure out how could you?Forget about the one who loves you most why would you?Heal my heart, heal my brain,Oh how I wish you could feel my pain,Cause I couldnt get you off of my mind if I tried,24-7 (3-6-5) and my nights so cold,Days so long, they say you don’t know what you gotTil’ its gone, well it’s gone and im trippin about how much I Miss it and you steady walkin round like I never exsited,And its hard to understand, you got another plan,Trying to play hard and you got another man,But you’ll never find another like muah,Like how you riding ’round in a drop top car,Baby you a star and its time that you know it,So much love and its time that we show it, LUDA!
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh.

Dåligt bloggande!

Ja det får jag verkligen säga! Riktigt uruselt!!! Kan tyvärr inte säga att jag ska bättra mig iheller för nästa lördag åker jag och då blir det nog ganska svårt att få tid till bloggandet.





Janiina kom ner under valborg. :) Underbart att se dig igen gumman. Det blev hem duscha och fixa sig sen åkte vi och mötte upp Linea. Underbart att se dig med honey!!! (K) Det blev en valborg hemma hos baby med Davis och Adam. :D Härlig kväll faktiskt.
Dagen därpå var jag riktigt sjukt trött. En härlig dag i pildammsparken med sol, vänner och fotboll. Senare på kvällen körde vi hem till Mange och umgicks där :)
Lördag morgon åker min älskade Janiina hem för att fixa det sista inför Dubai resan. Kommer ner och hälsar på dig när jag kommit hem älskling :D Mig blir du inte av med ;) Hahaha
Sen åkte jag hem till Marika där vi låg och solade hela dagen :) Kvällen bjöd på utgång med Pernilla på slagt ;) Också riktigt rolig kväll!!! Helt underbart..






Kan inte precis klaga på mitt liv just nu! Jag älskar mig själv, och jag älskar dig (K) Jag älskar alla mina vänner och min familj :D Det enda som är lite tråkigt är att jag har så blandade kännslor inför sunny beach. Det är det jag verkligen velat riktigt länge nu. Jag bara älskar att stå bakom baren och jag VET att det kommer bli riktigt sjukt kul. Men jag vill INTE lämna dig Babe!!!! Tycker om dig riktigt sjukt mycket! Men det är som jag sagt.... Har vi fortfarande kännslor för varandra när jag kommer hem så är det VI!!!! <3 Och jag vet att mina kännslor inte kommer att försvinna!