söndag 17 maj 2009
SUNNY BEACH BABY!!!
Igar borjade morgonen med att mamma korde mig till flygplatsen kl 04. Checkade in vaskan sedan bosatte jag mig i rokrummet till planet skulle lyfta. Kommer upp pa planet och marker att jag skulle aka forsta klass. Sjukt nice. Snacka om att flygvardinnorna slickar ens rov. hahaha Landar 10 minuter fore beraknat och hamta vaskan gick snabbt och smidigt. Min bil var pa plats i tid sa det var bara att bege sig direkt till sunny beach. Nar jag kommer fram fick jag mitt hotell rum. Fick inte tag i Emmy for hon lag pa stranden sa jag passade pa att sova en timme.
Hade ledigt i gar sa det blev valdrig mycket festande. Var pa Valhalla, mexobar och Disco orange sa var val hemma vid 05 imorse. Upp igen klockan halv 10 for att ga till standen med Emmy, Jossan och Daniel. Helt underbart. 30 grader varmt! Vi gick upp fran stranden for att ata lite frukost vid 12 tiden sedan bad Dulle oss att kora runt i en golfbil och promota lite for den stora oppningen vi ska ha ikvall pa den glade viking. Det kommer bli sa sjukt vilt. Jag ska dock inte sta i baren ikvall for fick ledigt idag ocksa. Harlig borjan fast an jag faktiskt ville jobba!!!
Nu ska jag upp och satta mig i baren. Ska forsoka skriva sa ofta jag kan! Ville bara saga att allt ar sjukt underbart har nere! Love you, xoxo
tisdag 5 maj 2009
världens bästa låt!!!!
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Tried my best at movin’ onHave yet to find a girl like youSee things now I didn’t beforeNow wishin’ I had more time with you
How do you stay awakeKnowin’ all I do is think of youAll the things we thought aboutThen, never will happen againIf I could just see you
If I had my way come and get you girlIn your favorite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleep
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Baby all that I hear from my friendsAgain again and again come and ask ’bout youThey say we saw your girl at the gameAnd damn we gotta say a big mistake by you
Not only did your body bangBut I miss the conversation tooTell me that you’re gettin’ more sleepCan’t think can’t eat till I come see you
If I had my way come and get you girlIn your favourite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
(Ludacris)Look, now it’s been about a year,And im trying to figure out how could you?Forget about the one who loves you most why would you?Heal my heart, heal my brain,Oh how I wish you could feel my pain,Cause I couldnt get you off of my mind if I tried,24-7 (3-6-5) and my nights so cold,Days so long, they say you don’t know what you gotTil’ its gone, well it’s gone and im trippin about how much I Miss it and you steady walkin round like I never exsited,And its hard to understand, you got another plan,Trying to play hard and you got another man,But you’ll never find another like muah,Like how you riding ’round in a drop top car,Baby you a star and its time that you know it,So much love and its time that we show it, LUDA!
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh.
Dåligt bloggande!
Janiina kom ner under valborg. :) Underbart att se dig igen gumman. Det blev hem duscha och fixa sig sen åkte vi och mötte upp Linea. Underbart att se dig med honey!!! (K) Det blev en valborg hemma hos baby med Davis och Adam. :D Härlig kväll faktiskt.
Dagen därpå var jag riktigt sjukt trött. En härlig dag i pildammsparken med sol, vänner och fotboll. Senare på kvällen körde vi hem till Mange och umgicks där :)
Lördag morgon åker min älskade Janiina hem för att fixa det sista inför Dubai resan. Kommer ner och hälsar på dig när jag kommit hem älskling :D Mig blir du inte av med ;) Hahaha
Sen åkte jag hem till Marika där vi låg och solade hela dagen :) Kvällen bjöd på utgång med Pernilla på slagt ;) Också riktigt rolig kväll!!! Helt underbart..
.jpg)
Kan inte precis klaga på mitt liv just nu! Jag älskar mig själv, och jag älskar dig (K) Jag älskar alla mina vänner och min familj :D Det enda som är lite tråkigt är att jag har så blandade kännslor inför sunny beach. Det är det jag verkligen velat riktigt länge nu. Jag bara älskar att stå bakom baren och jag VET att det kommer bli riktigt sjukt kul. Men jag vill INTE lämna dig Babe!!!! Tycker om dig riktigt sjukt mycket! Men det är som jag sagt.... Har vi fortfarande kännslor för varandra när jag kommer hem så är det VI!!!! <3 Och jag vet att mina kännslor inte kommer att försvinna!
tisdag 21 april 2009
Så jävla kasst!
Våren är här och jag mår hur underbart som helst. Och dessutom är det ju bara 25 dagar kvar till jag åker till sunny beach! Härligt!
Nu ska jag göra vid mig sen blir det teater med tjejerna och senare ikväll ska jag träffa min Babe :)
måndag 13 april 2009
härligt!
Tack för en underbar kväll.
Påskafton firade jag tillsammans med familjen =) Äntligen alla samlade igen :D Det var jätte mysigt. Sen blev det utgång med mina kusiner på chilli. Söndags körde jag cabbe till jobb sen crusade vi bara runt i stan :P Haha Var på Nyhavn med Jenna, PA mm och drack öl. Också super härlig kväll.
Nu väntar jag bara på att Maruschka ska höra av sig så ska vi åka upp i stan. Ska nog träffa baby en stund ikväll också :D Wiiiii.... Saknar dig! Massor!!! (K)
fredag 10 april 2009
DU har fått mig käääär...
Igår jobbade jag hela dagen. Sen åkte jag hem till Babe och umgicks lite. Riktigt mysigt var det förutom att jag tror jag har fått pollen eller förkylning eller något :S Näsan rann hela tiden, ögonen kliade och Babe sa att jag hade feber, vilket jag inte tror är sant. Han är bara nojig över att jag skulle smitta honom. Hahaha Sov iaf där och som sagt var det super mysigt. Tack för en underbar kväll och en ännu mer underbar natt J! <3
Idag har jag varit och jobbat igen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Det är trots allt långfredag :P Haha som om det skulle göra någon skillnad? Lovet är snart slut och det är tillbaka till skolan som gäller. USCH säger jag bara! Kanske blir Danmark ikväll med Jess för att träffa Benjamin :) Han är på besök och då gäller det att passa på. Inte ofta vi träffas inte.
Ha en wonderfull påsk allesammans!
onsdag 8 april 2009
dåligt uppdaterande...
Du är perfekt för mig babe. S tycker om J. Vill bara det ska vara jag och du babe!!! Tänker på dig hela tiden.
Snart är det dags för Sunny Beach. Just nu är det blandade känslor. Vill verkligen inte åka ifrån min babe! Men vill ändå bara komma iväg. Kommer sakna J jätte mycket!!
söndag 5 april 2009
Steph & Izzy at KRAS!
Dagen har jag spenderat med Babe <3 Sen gick jag och fikade på Pronto med Marika, Sandra och Sofie. Tack för en underbar dag tjejer. =) Och Babe då självklart!!!
Kan inte sluta tänka på dig =( Tänker på dig hela tiden. Trivs att vara med dig och vill bara vara det heeeela tiden! Saknar dig! <3
Steph goes blond!! Sitter med färgen i nu så hoppas det blir bra. Köpte bara en paket, hade inte mer pengar med mig eftersom kortet och plånboken är ju borta :S Får gå in och köpa två färger till imorgon om det så ska bvara för nu fan ska jag vara sexig!!!
lördag 4 april 2009
Jenna 20!

Har precis kommit hem från jobb och fixat mig så nu ska jag snart ta bussen till stan där jag ska möra upp Izzy girl :) Sen tar vi oss över med tåget tillsammans. Ska upp till jobb imorgon också så ska ta det väldigt lugnt ikväll! (HAHAHA... Tror jag på det själv eller?) Ja just nu gör jag faktiskt det! Sen får vi se vart kvällen leder.
Saknar min Babe. Du är sjukt underbar...
onsdag 1 april 2009
Snart helg och lov igen :) Wiiie
.jpg)
Lördagen fortsatte med Slagt med Pernilla, Jenna, Henka och Johan. Hade super trevligt faktiskt. Ännu en dag man fick lite för mycket att dricka. När slagt hade stängt klockan 06:00 (eftersom man flyttade fram klockan en timme) stack jag på efterfest till klockan 10. Åkte direkt därifrån till jobb och jobbade till klockan 16. Sen vidare till bingot där jag skulle jobba till 23. Riktigt sjukt underbar helg. kunde dock fått mer än 3 timmars sömn. Men sova kan jag göra när jag är död!!!
.jpg)
I måndags satt vi på möllan och tog några öl. Sandra och charlie fyllde år så vi firade dem lite =) GRATTIS ännu en gång. Hoppas ni hade en trevlig kväll.
Nu är det snart helg igen! Så skööönt. Sen lov på det. Kan det bli bättre??
Nu ska jag plugga psykologi. See you!
Miss you Babe..
lördag 28 mars 2009
Weekend!
Festen varade till 08 så jag var lagom hemma till nio. Sov en timme sedan var det dags för jobb. Har jobbat hela dagen idag och nu är jag äntligen vidgjord för att ta mig en återställare och dra ut i stadens unga nattliv. Blir antagligen slagt ikväll.
Earth hour!! En bra instatts för en bättre miljö!!
torsdag 26 mars 2009
UF-mässan
Min morgon började med powerwalk klockan 7 imorse. Höll på en timme, sen in i duschen, fixa vid mig och åkte till mässan. Hann inte till jobb ikväll men det är bara sköööönt att få vara ledig. Ska kolla Paradise Hotel istället! :) <3 Så jävla nice! Bara älskar den serien!
tisdag 24 mars 2009
Today...

måndag 23 mars 2009
gaaaah, nå går det bara dåååligt!

söndag 22 mars 2009
Lyckad kväll!
Skriver senare när jag har kommit hem. Xoxo
lördag 21 mars 2009
Pernilluuuuus
Så en liten resume.... vill ni träffa två läckra brudar ikväll så är det danmark som gäller ;) Ha en trevlig lördag allesammans.
Nu blire SHOOOOOTS!!!!
Utgång Baby!!!

fredag 20 mars 2009
Dansk Paradise hotel

pluggdag

torsdag 19 mars 2009
Savner min skat!
Nu skiiiiiter jag på matten. vet inte hur många gånger jag har räknat uppgifterna. Tror nästan jag börjar kunna dem innan och utan till nu! Haha och då tänker säkert ni.... "Då borde du ju kunna det till imorgon?!" Men nääää det kan jag faktiskt inte! Vet inte om det är jag som är trögfattad eller om det bajsmöget verkligen är svårt? :S Blir galen på de iaf!
Hade kunnat börja gråta, jag begär ju inte mer än ett G. Ett litet godkännt. Är det fööör mycket begärt? ANTAGLIGEN!
Näää sov gott. Hoppas solen kikar fram imorgon också. Sååå mysigt att se alla så glada nu när våren äntligen börjat titta fram :D HAPPY. SUNSHINE when shes gone... haha
Hur lite jag än vill....
onsdag 18 mars 2009
Så trött men ändå måste jag!


måndag 16 mars 2009
Balklänning!
Har sjukt ångest inför veckan. Massor av prov och uppsatser som ska göras. Så kan inte jobba, men måste fukosera mig lite på skolan för nu är det ju bara 60 dagar kvar till sunny! Så nu ska jag stänga av datorn och plugga lite innan sängen kallar.
lördag 14 mars 2009
Händer ikväll?
fredag 13 mars 2009
BOOOORIIIING!!!

Thank god its friday :D


torsdag 12 mars 2009
Äntligen hemma :)
Skriver mer imorgon, ÄNTLIGEN helg igen. Men det är min jobbhelg men ändå skönt att slippa skolan :P Hehe
Sov gott. sweet dreams!
onsdag 11 mars 2009
Jag vet precis vad jag VILL!!!
Jag ÄLSKAR att resa, träffa nya människor och jag tror bara det är såååå rätt för mig! Längtar först och främst till Sunny beach (Bartender) 65 dagar kvar, sen till studenten och sedan till september då kursen för reseledare börjar.
Ville bara berätta att det är min dröm i livet!
Studiedag
Min näst sista dag på dieten idag. Det går finfint :) Sista dagen imorgon sen får vi se om jag unnar mig något eller om jag hoppar på nästa direkt. Blir nog lättare att hoppa på nästa direkt. Ska slänga mig i sängen och kolla lite TV. Orkar inte plugga mer :( ´Skolan och plugga är nog det tråkigaste som finns!
tisdag 10 mars 2009
PUST...
Då har man pluggat i fem timmar och är inte ett dugg klokare för det. Förstår mig verkligen inte på filosofi. Varför ska det vara så komplicerat...? Decartes, Hume, Kant, Lock och alla andra filosofer gör inte saken mycket lättare.
Torsken står på kokning i köket. Lunchen till imorgon: kokt torsk med en liten klick smör och lite lite salt. Är väl inte så dåligt? :) Bäst att förbereda ikväll för imorgonbitti har jag ingen ork.
Nu ska jag gå ut och passa på den lilla firren så den inte simmar iväg sen blir det sängen för min del. God natt allesammans. Dröm våta drömmar ;)
Xoxo / S
Super!!!!!!
Har tagit mig ledigt från jobb idag och imorgon för att ta tag i studierna och plugga lite. Får gå på lite extra nu när jag ska åka till Sunny beach tidigare än väntat. Ska bli såååå härligt att komma här ifrån. Kommer sakna mammsen massor men hon får komma ner och hälsa på! :)
Nu ska jag sätta mig och plugga inför filosofiprovet som vi har på torsdag. Ska fan klara det med BRAVU! Så är det bara....
söndag 8 mars 2009
Flybiljetter!!!
Just nu sitter Jenna vid min andra data och nördar sig. Ska snart plugga lite sedan blir det sängen. Blir en lång dag imorgon i skolan och sedan jobb. Ska vara på skolan halv 8 imorgon för att äta frukost med HH&S gruppen. Själv får man ju inte äta eftersom man går på dieten. Den går riktigt bra faktiskt. Är på min 9 dag idag och har alltså inte många dagar kvar. Imorgon har jag bara 4 dagar kvar sen är jag fri igen. Men ska faktiskt gå direkt in på en annan diet. Så inget mumsigt för min del. Men ska bli skönt det också.
Nu ska jag inte uppehålla er mer. Ska leka med Jenna nu. Natti natti. Xoxo / S
fredag 6 mars 2009
sjuk dag...

Annars får vi se vad som händer. Skulle berätta något mer idag men just nu kommer jag inte på vad.... Hmmmm? Hahah kommer väl fram i huvudet sen då ;)
torsdag 5 mars 2009
God natt
Okej.... Kan väl ta lite snabbt då.
Idag försov jag mig till skolan, när jag väl kommer dit är lektionen inställd så jag går till Gina tricot och köper två nya klänningar. Tillbaka till skolan och Filosofin började frågade Peter ( Vår lärare) Om vi hade några frågor. Hade lektion i 10 minuter sen slutade vi. Hade heller ingen Psykologi så jag hade inte behövt komma till skolan idag!!!! Men bättre att komma dit och att alla lektioner är inställda än att man ska gå på dem :P haha
Efter skolan gick jag och fika med tjejerna. Fikade dock inte själv eftersom jag går på min diet. Den går faktiskt fruktansvärt bra. Imorgon kommer bli en tuff dag men det klarar S. Vill man vara fin får man lida pin... Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: INGET!!! Middag: Lammkottlet med sallad. MUMS en fin dag det? Näää verkligen inte! På dåligt humör??? Ved jag inte än, tror det gick över efter 3 dagen. Haha
Bokade mina flygbiljetter idag... Mer om det imorgon!! Natt natt xoxo
onsdag 4 mars 2009
:D
Nu ska min babe, L också skicka iväg sin ansökan! Jag hoppas verkligen att hon får jobbet! INGEN är som S & L. Vi är bara BÄST!!!! Älskar dig hjärtat. <3
Nu ska jag sova. Sista dagen på jobb imorgon sen är det långhelg. Det behöver jag verkligen :D Graw
tisdag 3 mars 2009
Hejsan heter jag.....
Nu är det bestämmt!!! :) Det blir bartender i Bulgarien med sunny beach i toppen denna sommaren också. Helt fantastiskt kommer det att bli :) Åker ner den 15 maj för att jobba i två veckor. Sen får jag ledigt den andra och tredje juni så då blir det hemfärd till sverige igen. Får ju verkligen INTE missa min student dag. Det är den vikigaste dagen i mitt liv! Sen åker jag tillbaka till sunny beach den 4 juni igen och stannar till säsongen är slut! Det kommer att bli en vild sommar! Så alla som vill ha en sommar dem aldrig glömmer, Kom till Sunny beach och den glade viking!
Nu ska jag fixa färdigt min mat till imorgon. Går fortfarande på dieten. 5 dagen imorgon. Starkt jobbat av mig! Sen kallar sängen, kan nästan höra hur den gamar efter mig ;) Natt natt Xoxo / S
måndag 2 mars 2009
Suuuuuune...
Work work work...
Då blire nog stockholm i helgen. :) Intervjun för pacha/Toxic äger rum på hiltonhotell på söndagen så det är bara att förbereda sig :) Vill ju helst ha jobbet så man jan välja sen.
Har lite ångest faktiskt. Tar jag jobbet i Sunny böjar jag jobba den 15 maj. Missar 10 dagar i skolan men ska dock INTE missa min student så flyger hem dagen innan igen och sen tillbaka till Sunny den 4. Hahah Mycket flygande men vad gör man inte för bartenderyrket.
Går bra med dieten. Var riktigt sugen idag. Var nära på att hoppa av den men jag klarade mig :D Så 4 dagen imorgon. Känner mig fan duktig asså :)
Nu ska jag sova så det kan bli ny dag. Natti natti
söndag 1 mars 2009
Guuud va helgen går snabbt.
Andra dagen på dieten gick också super bra. Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 10 skivor skinka och 3 dl naturell yoghurt sen till Middag blev det biff med sallad igen :) Det går faktiskt otroligt bra. Bara andra dagen men annars brukar jag ge upp på första :P haha
Nu ska jag sova, skolan imorgon. Boooring! Xoxo / s
lördag 28 februari 2009
Lördag - Diet - Bartender!

fredag 27 februari 2009
A night at Yamman ;)
Imorse vaknade jag av att Izzy, sara och Jocke kom in i rummet och sa att vi hade försovit oss till första lektionen och full som jag fortfarande var sa jag bara jaja och somnade om. Hahah
Nu sitter jag här, och är sjuk med Izzy :D Ska snart gå till Ölcafet och äta lunch. MYSIGT, meee like. Så vi hörs senare ;) Lunchen väntar! Xoxo / S
onsdag 25 februari 2009
100 dagen? :S
Kollade precis på semestersvenskar. Riktigt sugen blir man på att bara dra ner till thailand igen!!! Nu vet jag iaf vad jag vill efter studenten. Åker och jobbar som bartender under sommaren, sen ska jag gå guidutbildningen för fritidsresor. Det kommer att bli MY new life! And I love it :D
Nu ska jag skriva den internationella ekonomin klart. Xoxo / S
tisdag 24 februari 2009
Det går bra nu :D
Nu är jag go o glad igen. Haft en lite dålig period där jag bara tyckt att allt varit allmänt skiiiit! Men gick till skolan imorse och det känndes faktiskt ganska bra. Det är ju "bara" 99 dagar kvar nu, 6 veckor sen är det iaf lov igen. Efter skolan blev det långfika med flickorna. Mysigt. Sen iväg till jobb. Gick helt okej idag, fick iväg det jag skulle så jag är nöjd. Hade tänkt ta ledigt idag eftersom jag har religion prov imorgon men så blev det inte. Får ta igen pluggandet nu innan det är sovdags. Om man an sova inatt?, det återstår att se!
Dock tagit ledigt imorgon istället. Ska med Jenna och se freestyle fanatics. Ska bli nice faktiskt. :) Hoppas på många läckerbitar! Hehe
Dags att plugga. Så det blir något bra av provet imorgon. Sen ska jag äntligeeeen sova :D Love! Xoxo/ S
måndag 23 februari 2009
Kan inte sova :'(
Vill bara säga "vad var det jag sa???" De blev min andra nollning på jobb idag :( Inte speciellt roligt men hade inte förväntat mig något annat iheller. Det är helt sjukt vad dåligt mitt liv går just nu :(
Kärleken är nere i botten så är ekonomin och turen i spel också!
Allt är allmänt dåligt. Sitter bara och väntar på svar om jobb som bartender i sommar! Vill ju veta vart det blir!!! Kan knappt bärga mig längre!
Nu ska jag smyga och tissa och röka, sen ska jag göra ett nytt försök hos Mr Blund. God natt och sov gott era jävlar! Det är inte ni som har svårt för att sova och ska upp igen om 3 och en halv timme!!!!!!! USCH!!!
Nada sälg???
Ångest..
Xoxo/ S
söndag 22 februari 2009
Blir så fööööörbannad!!!
Har läst ett kapitel om "De finansiella marknaderna" Sen nu ska jag besvara 9 frågor som lyder typ som denna.... " På vilket sätt kan följande händelser påverka den svenska ekonomin? A) På grund av en väntad skattehöjning säljer stora pensionsfonder i USA och Japan ut stora mängder av aktier på den svenska börsen. " Det säger dock inte mig mycket. I kapitlet förklarar dem inget som har med dessa frågorna att göra.
Vill bara hoppa av skolan. Har riktigt ångest av att behöva gå dit där imorgon. Jag vet att det bara är 3 månader kvar. BARA??? Det är fan en hel evighet om man mår så som jag gör när man går till skolan. Kan tyvärr inte förklara min ångest och hur jag mår när jag går dit. Men mår skiiiiit!
lördag 21 februari 2009
KRASNAPOLSKY <3
Gårdagens kväll bjöd på PAAARTY (D) i köpenhamn på KRASNAPOLSKY med Pernilla och Sandrah. Riktigt roligt hade jag. Gamla minnen väcktes till liv och det kändes precis som förr i tiden. Jag ÄLSKAR dig Pernilla. Blev dock inte varannan vatten, nästan, men jag minns hela natten. Känns riktigt bra faktiskt. :) Är stolt över mig själv. Vi alla var fyllon men jag var det minsta fyllot igår. Hahah :)
Blir riktigt pussig av mig när jag är inte är i mitt 100 % fulla bruk. Haha
Idag har jag bara kollat på TV heeeela dagen. Myst ner mig i soffan med popcorn och täcke och kolla på YESman. Ritigt rolig var den. Det är ju Jim Carrey och han är såååå sjukligt rolig. Kan bara inte sluta skratta åt honom. Så den filmen kan jag rekomendera! Bara till att mysa ner er och kolla på den.
Efter det lagade brorsan mat till oss Tack för en god middag lille bror. Precis lagom till melodifestivalen. Tyckte inget bidrag var så där suuuuuper bra. Blev faktiskt lite besvien på EMD. Hade förväntat mig så mycket mer av dem. Men ju mer jag lyssnar på låten desto bättreblir den. Tyckte även ALLA med Sofia och Så vill stjärnorna med Molly Sandén var hyffsat bra. Rätt bidrag som gick till finalen iaf!
Efter melodifestivalen kom Hot Chicks på TV så fastnade framför den också. Haha nu sitter jag här i min säng och ska väl snart tända TVn igen. Så slöööö jag är idag då, men det kan vara mysigt det också. Sista dagen imorgon sen är det skolan igen :( USCH!!! Vill verkligen INTE!
Xoxo/ S
fredag 20 februari 2009
Köpenhamn i aften!!
Ha en riktigt bra fredag allesammans. See you in KBH ;) Bee there. Xoxo/ S
torsdag 19 februari 2009
Äntligen helg :)
Gick hyffsat på jobb ikväll, fick iväg 3. Hade möte med chefen så miste lite tid där men men det gick bra ändå.. Ledig från jobb nu i 3 dagar. Ska bli super härligt. Får se vad helgen har att bjuda på. Tror bara det blir en lugnt helg faktiskt. Det behöver jag!! Vill ha en lugn helg med mysig middag och film kväll. :D
Nu blir det TV och mysa ner sig i sängen. Sov gott. xoxo / S
onsdag 18 februari 2009
glashalt.
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på någon bra film. Sov gott allesammans. Xoxo / S
One step at a time.
Igår gick det riktigt illa på jobb. Haha Min första nollning, alltså jag sålde ingenting. :( Men men.. Går väl bättre idag? Eller?
Efter jobb igår följde Jess med mig hem. Vi skrev CV till henne sen satt vi bara och kollade på TV till mammsen kom hem med bilen. Körde Jess hem och ville bara att Jordin Sparks - One step at a time skulle spelas. När jag kör hem kommer den!! :) wiiie Höjer musiken till max och sjunger med hela vägen. Haha http://www.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg
Nu är det dags för duschen sen blir det jobb igen :( Vill verkligen inte. Vill bara ta studenten så jag kan komma här ifrån. Mår inte speciellt bra just nu. Vill bara iväääääg!! Så trött på detta nu! Alla andra säger att dem inte vill ta studenten och sluta skolan. Är det något fel på dem eller??? Det är ju de man sett fram emot nu i 12 år. Låt den sista tide bara gå ruskigt snabbt. Helst så snabbt att man inte hinner blinka. Det är 104 dagar kvar eller något sådannt? Låt dem gå som en!!
Nä nu ska jag in i duschen. Xoxo / S
tisdag 17 februari 2009
H.e.a.t - 1000 miles

måndag 16 februari 2009
Give me all night long.
Nu ligger jag i sängen efter en kväll på jobbet. Gick hyffsat bra, mest massa skrattattacker från min sida. Vet inte hur många namn jag uttalar fel varje gång jag jobbar. Sjukt kul hade vi iaf. ADVOKAT = Advokatt för mig :P Trodde det var ett utländskt namn så skulle svänga till med bokstäverna lite. Hahahaha... Sålde 4 men kan bara räkna 3 eftersom som jag sålde den 4 åt en kompis. Hon behövde hjälp med samtalet eftersom det var en dansk, så då fick Miss D komma och hjälpa till. Egentligen var dett mitt sälj eftersom jag genomförde hela samtalet men hon fick behålla det. Hon kanske hjälper mig en annan gång :) Världen är till för man ska hjälpa varandra!
lev mens du gør det, elsk mens du tør det! Jag bara Älskar de danska språket! Det är riktigt vackert. Riktigt sexigt när killar snackar danska.. Muuuuums!
Natti natti, nanna gott, ses i morgon, jag älskaaaaar diiiig. <3>
Vill INTE!!!!!
Iaf ska hoppa in i duschen och sen blir det jobb igen. Idag är en sånn dag då jag bara vill ligga kvar i sängen. Livet känns helt jävla meningslöst och det snöar ute igen! ÅÅÅÅhhhh kan det inte bara bli sommar, sol, studenten och utlandet, bartender? Vill inte tillbaka till skolan efter lovet! Vill INTE!!! 107 dagar kvar till studenten!!!

Nä nu kallar duschen. Xoxo / S
söndag 15 februari 2009
I dont wanna work today
Inte gjort något annat alls idag. Bara jobb och nu kallar sängen.
Savner dig. Vil at det skal vare dig og mig! <3 Mitt hjärta är inte helt utan dig!!!

Natti natt... Xoxo / S
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)











.jpg)



