söndag 17 maj 2009

SUNNY BEACH BABY!!!

Da var man nere i sunny!!! 30 grader varmt och helt sjukt underbart! Kanner verkligen att jag gjorde ratt beslut och akte anda. Det ar som mitt andra hem bak baren pa den glade viking.
Igar borjade morgonen med att mamma korde mig till flygplatsen kl 04. Checkade in vaskan sedan bosatte jag mig i rokrummet till planet skulle lyfta. Kommer upp pa planet och marker att jag skulle aka forsta klass. Sjukt nice. Snacka om att flygvardinnorna slickar ens rov. hahaha Landar 10 minuter fore beraknat och hamta vaskan gick snabbt och smidigt. Min bil var pa plats i tid sa det var bara att bege sig direkt till sunny beach. Nar jag kommer fram fick jag mitt hotell rum. Fick inte tag i Emmy for hon lag pa stranden sa jag passade pa att sova en timme.

Hade ledigt i gar sa det blev valdrig mycket festande. Var pa Valhalla, mexobar och Disco orange sa var val hemma vid 05 imorse. Upp igen klockan halv 10 for att ga till standen med Emmy, Jossan och Daniel. Helt underbart. 30 grader varmt! Vi gick upp fran stranden for att ata lite frukost vid 12 tiden sedan bad Dulle oss att kora runt i en golfbil och promota lite for den stora oppningen vi ska ha ikvall pa den glade viking. Det kommer bli sa sjukt vilt. Jag ska dock inte sta i baren ikvall for fick ledigt idag ocksa. Harlig borjan fast an jag faktiskt ville jobba!!!

Nu ska jag upp och satta mig i baren. Ska forsoka skriva sa ofta jag kan! Ville bara saga att allt ar sjukt underbart har nere! Love you, xoxo

tisdag 5 maj 2009

världens bästa låt!!!!

Oh-uh oh-uh oh-uh ohOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Tried my best at movin’ onHave yet to find a girl like youSee things now I didn’t beforeNow wishin’ I had more time with you
How do you stay awakeKnowin’ all I do is think of youAll the things we thought aboutThen, never will happen againIf I could just see you
If I had my way come and get you girlIn your favorite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleep
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
Baby all that I hear from my friendsAgain again and again come and ask ’bout youThey say we saw your girl at the gameAnd damn we gotta say a big mistake by you
Not only did your body bangBut I miss the conversation tooTell me that you’re gettin’ more sleepCan’t think can’t eat till I come see you
If I had my way come and get you girlIn your favourite car with the missing topRemember ’round my way where we used to fuckAnd did all those things to steal your heart
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleep
(Ludacris)Look, now it’s been about a year,And im trying to figure out how could you?Forget about the one who loves you most why would you?Heal my heart, heal my brain,Oh how I wish you could feel my pain,Cause I couldnt get you off of my mind if I tried,24-7 (3-6-5) and my nights so cold,Days so long, they say you don’t know what you gotTil’ its gone, well it’s gone and im trippin about how much I Miss it and you steady walkin round like I never exsited,And its hard to understand, you got another plan,Trying to play hard and you got another man,But you’ll never find another like muah,Like how you riding ’round in a drop top car,Baby you a star and its time that you know it,So much love and its time that we show it, LUDA!
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh
It’s been about a year nowAin’t seen or heard from youI been missin’ you crazyHow do you how do you sleepI found the letter you wrote meIt still smells just like youDamn those sweet memoriesHow do you how do you sleepHow do you sleepOh-uh oh-uh oh-uh oh.

Dåligt bloggande!

Ja det får jag verkligen säga! Riktigt uruselt!!! Kan tyvärr inte säga att jag ska bättra mig iheller för nästa lördag åker jag och då blir det nog ganska svårt att få tid till bloggandet.





Janiina kom ner under valborg. :) Underbart att se dig igen gumman. Det blev hem duscha och fixa sig sen åkte vi och mötte upp Linea. Underbart att se dig med honey!!! (K) Det blev en valborg hemma hos baby med Davis och Adam. :D Härlig kväll faktiskt.
Dagen därpå var jag riktigt sjukt trött. En härlig dag i pildammsparken med sol, vänner och fotboll. Senare på kvällen körde vi hem till Mange och umgicks där :)
Lördag morgon åker min älskade Janiina hem för att fixa det sista inför Dubai resan. Kommer ner och hälsar på dig när jag kommit hem älskling :D Mig blir du inte av med ;) Hahaha
Sen åkte jag hem till Marika där vi låg och solade hela dagen :) Kvällen bjöd på utgång med Pernilla på slagt ;) Också riktigt rolig kväll!!! Helt underbart..






Kan inte precis klaga på mitt liv just nu! Jag älskar mig själv, och jag älskar dig (K) Jag älskar alla mina vänner och min familj :D Det enda som är lite tråkigt är att jag har så blandade kännslor inför sunny beach. Det är det jag verkligen velat riktigt länge nu. Jag bara älskar att stå bakom baren och jag VET att det kommer bli riktigt sjukt kul. Men jag vill INTE lämna dig Babe!!!! Tycker om dig riktigt sjukt mycket! Men det är som jag sagt.... Har vi fortfarande kännslor för varandra när jag kommer hem så är det VI!!!! <3 Och jag vet att mina kännslor inte kommer att försvinna!

tisdag 21 april 2009

Så jävla kasst!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera min blogg. Det ber jag så mycket om ursäkt för. Kan bara säga som så att det inte är speciellt kul när man inte har någon digitalkamera så man kan lägga in bilder i inläggen. Men det kommer!!!

Våren är här och jag mår hur underbart som helst. Och dessutom är det ju bara 25 dagar kvar till jag åker till sunny beach! Härligt!

Nu ska jag göra vid mig sen blir det teater med tjejerna och senare ikväll ska jag träffa min Babe :)

måndag 13 april 2009

härligt!

solen lyser och det är underbart! Har jobbat under hela min ledighet. Hade dock hellre varit med vännerna men det är härliga pengar i fickan kan man lungt säga =) I fredags var jag och Jess i köpenhamn på clubIN och träffade Benjamin och Ullrik. Det var super fedt!!! Sa att jag inte skulle dricka men heter man Stephanie så gör man ;)
Tack för en underbar kväll.

Påskafton firade jag tillsammans med familjen =) Äntligen alla samlade igen :D Det var jätte mysigt. Sen blev det utgång med mina kusiner på chilli. Söndags körde jag cabbe till jobb sen crusade vi bara runt i stan :P Haha Var på Nyhavn med Jenna, PA mm och drack öl. Också super härlig kväll.

Nu väntar jag bara på att Maruschka ska höra av sig så ska vi åka upp i stan. Ska nog träffa baby en stund ikväll också :D Wiiiii.... Saknar dig! Massor!!! (K)

fredag 10 april 2009

DU har fått mig käääär...

Usch ja... Precis vad du ville va? Du har fått mig riktgit fucking in love :S Är det bra eller dåligt?? Det är bara du som vet J!

Igår jobbade jag hela dagen. Sen åkte jag hem till Babe och umgicks lite. Riktigt mysigt var det förutom att jag tror jag har fått pollen eller förkylning eller något :S Näsan rann hela tiden, ögonen kliade och Babe sa att jag hade feber, vilket jag inte tror är sant. Han är bara nojig över att jag skulle smitta honom. Hahaha Sov iaf där och som sagt var det super mysigt. Tack för en underbar kväll och en ännu mer underbar natt J! <3

Idag har jag varit och jobbat igen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Det är trots allt långfredag :P Haha som om det skulle göra någon skillnad? Lovet är snart slut och det är tillbaka till skolan som gäller. USCH säger jag bara! Kanske blir Danmark ikväll med Jess för att träffa Benjamin :) Han är på besök och då gäller det att passa på. Inte ofta vi träffas inte.

Ha en wonderfull påsk allesammans!

onsdag 8 april 2009

dåligt uppdaterande...

ja det kan jag faktiskt hålla med om. Påsklovet är i fullgång och det enda jag gör är att jobba på cafét. Bra med pengar kommer jag att få på söndag :) Härligt!!!

Du är perfekt för mig babe. S tycker om J. Vill bara det ska vara jag och du babe!!! Tänker på dig hela tiden.

Snart är det dags för Sunny Beach. Just nu är det blandade känslor. Vill verkligen inte åka ifrån min babe! Men vill ändå bara komma iväg. Kommer sakna J jätte mycket!!

söndag 5 april 2009

Steph & Izzy at KRAS!

Jaha... då var den helgen också över. och skönt är det ska jag säga!!! Ångest till 1000 idag. Igår blev det helt föööööööör mycket spit asså, snacka om det!!! Fick karatefylla kan man lugnt säga. Tappade bort min väska, gick inte till jobbet idag, heeeelt katastrof. Men kul hade jag igår iaf.

Dagen har jag spenderat med Babe <3 Sen gick jag och fikade på Pronto med Marika, Sandra och Sofie. Tack för en underbar dag tjejer. =) Och Babe då självklart!!!

Kan inte sluta tänka på dig =( Tänker på dig hela tiden. Trivs att vara med dig och vill bara vara det heeeela tiden! Saknar dig! <3

Steph goes blond!! Sitter med färgen i nu så hoppas det blir bra. Köpte bara en paket, hade inte mer pengar med mig eftersom kortet och plånboken är ju borta :S Får gå in och köpa två färger till imorgon om det så ska bvara för nu fan ska jag vara sexig!!!

lördag 4 april 2009

Jenna 20!

Jaaaaaa.... Då fyller min älskade Jenna 20 imorgon så ska till danmark och fira henne ikväll! Kommer bli sjukt kul!!! :) GRATTIS HONEY!!!






Har precis kommit hem från jobb och fixat mig så nu ska jag snart ta bussen till stan där jag ska möra upp Izzy girl :) Sen tar vi oss över med tåget tillsammans. Ska upp till jobb imorgon också så ska ta det väldigt lugnt ikväll! (HAHAHA... Tror jag på det själv eller?) Ja just nu gör jag faktiskt det! Sen får vi se vart kvällen leder.

Saknar min Babe. Du är sjukt underbar...

onsdag 1 april 2009

Snart helg och lov igen :) Wiiie



Nu går det snabbt tycker jag. Var precis på dag 74 men nu är det bara 42 dagar kvar till Sunny beach. I för sig länge till men går det i detta tempot är det riktigt bra ju! :)


Lördagen fortsatte med Slagt med Pernilla, Jenna, Henka och Johan. Hade super trevligt faktiskt. Ännu en dag man fick lite för mycket att dricka. När slagt hade stängt klockan 06:00 (eftersom man flyttade fram klockan en timme) stack jag på efterfest till klockan 10. Åkte direkt därifrån till jobb och jobbade till klockan 16. Sen vidare till bingot där jag skulle jobba till 23. Riktigt sjukt underbar helg. kunde dock fått mer än 3 timmars sömn. Men sova kan jag göra när jag är död!!!



I måndags satt vi på möllan och tog några öl. Sandra och charlie fyllde år så vi firade dem lite =) GRATTIS ännu en gång. Hoppas ni hade en trevlig kväll.

Nu är det snart helg igen! Så skööönt. Sen lov på det. Kan det bli bättre??


Nu ska jag plugga psykologi. See you!
Miss you Babe..

lördag 28 mars 2009

Weekend!

Igår blev det en lång dag. Upp klockan 05:45 för att åka till skolan vid 07 tiden. Efter skolan fikade jag med Izzy och Marika sedan jobbade jag på bingot till 23:00. Henka hade kommit ner från Norge så träffade upp Jenna och Henka efter jobb, gick till Kalle och drack öl sedan gick vi vidare till Jawa där det blev lite för mycket att dricka för min del :P Haha Izzy du är så jävla klockren!! :D Love you tjejen!

Festen varade till 08 så jag var lagom hemma till nio. Sov en timme sedan var det dags för jobb. Har jobbat hela dagen idag och nu är jag äntligen vidgjord för att ta mig en återställare och dra ut i stadens unga nattliv. Blir antagligen slagt ikväll.

Earth hour!! En bra instatts för en bättre miljö!!

torsdag 26 mars 2009

UF-mässan

Äntligen var man hemma!!! Åh så skönt :) Har varit på UF-mässan hela dagen idag med vårt företag Bear2live. (www.bear2live.com) Det gick faktiskt riktigt bra när vi väl hade sänkt priset.

Min morgon började med powerwalk klockan 7 imorse. Höll på en timme, sen in i duschen, fixa vid mig och åkte till mässan. Hann inte till jobb ikväll men det är bara sköööönt att få vara ledig. Ska kolla Paradise Hotel istället! :) <3 Så jävla nice! Bara älskar den serien!

tisdag 24 mars 2009

Today...

Hmm kan inte säga så mycket om dagen faktiskt. Tog mig en sovmorgon . Tyckte jag förtjänade det! :) Haha, för vilken anledning då?? Hmmm det kan jag inte svara på. Ville iaf kolla lite dansk paradise hotel :) Det är såååå bra. I LOVE IT!!!

Skulle ha prov i skolan, det var nog den onda tanken som flög upp i mitt huvud som gjorde det. Haha Att jag stannade hemma.

Lagom vid 13 tiden stack jag in till stan för att hämta psykologi böckerna i skolan. Gick inom barista på vägen och tog en cigg med tjejerna innan det var dags att ställa in måtten på min balklänning. Gick till jobb och höll mammsen lite sällskap sedan gick jag vidare till nästa jobb för att sälja lite läbbig IP-telefoni. Hahaha Fick faktiskt sålt 5 stycken. Väldigt stolt över mig själv! När jag sedan kom hem vid 22 tiden satte jag mig och gjorde halva psykologiuppsatsen. Ska göra andra halvan imorgon när jag kan intervjua personen som varit i utvecklingskriserna.

Nu är det dags för lite mer PARADISE HOTEL sen blir det sängen. Natti natt natt :)

Föresten... Bara 52 dagar kvar till SUNNY BEACH!!! Det bliver sååå fedt!

måndag 23 mars 2009

gaaaah, nå går det bara dåååligt!

Vill bara att skolan ska vara över. Hade prov på en argumenterande text i svenska idag. Det gick riktigt dåligt eftersom jag varit slarvig och inte pluggat. Lika dåligt kommer organisation och ledarskap gå imorgon eftersom jag inte förstår ett skiiit när jag sitter och läser igenom det. Allt i skolan går riktigt kasst just nu och det är riktigt psykiskt jobbig asså. Har inte varit på jobb på en hel vecka iheller eftersom det varit så mycket i skolan :( Men åker ju om 53 dagar så orkar inte bry mig!

Hämtade studentmössan idag :D Ännu ett steg närmare studenten, sen så ska jag lägga upp min balklänning imorgon så där ännu ett steg närmare balen. Jag ber, låt dessa sista dagarna så snabbt.


Danmark var sjukt jädra kul i lördags :D Lagom mycket dricka så jag mådde riktigt bra igår också :) Spelade wii med Pernilla hela dagen, åt god thaibox och kllade på film. Tack så jätte mycket för i helgen gumman! Hade riktigt kul. Älskar dig <3



söndag 22 mars 2009

Lyckad kväll!

Kvällen var minst sagt lyckad. Killarna flockades runt om oss och vi älskade det :D Vi fick precis lagom med dricka och många shots blev det. Är inte alls bakis idag. Skönt faktiskt!!! :D Har spelat wii med Pernilla hela dagen och nu väntar vi på att maten ska komma tills oss. Det blir thaibox med kyklingspätt, nudlar och jordnötsås. MUMS säger jag bara. Det är jag förtjänt av :) Heheh

Skriver senare när jag har kommit hem. Xoxo

lördag 21 mars 2009

Pernilluuuuus

Ja då var man hemma hos pernilla nu och förfestar. Har fått på mig en vit svart super sexig klänning, snyggt smink och känner mig rååååläcker idag ;) Idag är killar nummer ett på listan ;) haha Skönt att äntligen få ner några öl, groggar och cider i magen faktiskt :D Det är nog det jag saknat mest av allt! Alkolisten Steph is back ;) Grrraaaaw. Ikväll blire danmark!!! Bee there. ;) KRASNAPOLSKY är jag ganska säker på att det blir. Sitter och lyssnar på www.mmradio.org också. Väldigt bra radiokanal på fredagar och lördagar :)

Så en liten resume.... vill ni träffa två läckra brudar ikväll så är det danmark som gäller ;) Ha en trevlig lördag allesammans.

Nu blire SHOOOOOTS!!!!

Sexy bikini

Beställde föresten min nya bikini igår :D
Vad tycks? ;)

Utgång Baby!!!

Det var inte många timmar man var på jobb... En om man ska vara exakt :P haha Där var inte ett skiiit att göra så jag fick köra hem igen. Tjänade en hundring, hade dock velat ha mer men jag nöjer mig. Skulle inte jobbat alls idag. En hundring för att stå och vika servetter i en halv timma. Hahah Bra jobbat där!
Utgång i köpenhamn med Pernilla ikväll? Det var så längesedan jag var ute så det ska bli riktigt härligt :) Konsumera massor av sprit ska jag göra faktiskt, ragga massa snygga grabbar och dansa. Steph anropar Pernilla! Hör av dig så fort du ser detta på 0707 - 19***. Bliver det inte Danmark ikväll så blir det hemma fest hos Kajsa i Malmö, för ut ska jag iaf! Sen är det dags att ta tag i dieten imorgon igen. Hur ska det gå en bakfyllans dag? :P haha

Robinsson ikväll! Det får jag bara inte missa. Anna från sunny ska ju vara med. Du vinner gumman! Hoppas på dig.

fredag 20 mars 2009

Dansk Paradise hotel



Har nu suttit fastklistrad framför datorn och kollat på den danska paradise hotel i snart fem timmar. Är på avsnitt 9 av 25 och Kan bara inte sluta titta. Det är så sjukt kul när man känner halva paradise hotel. Haha Okej där överdrev jag lite men känner Gleager, vi jobbade som bartender ihop på den glade viking i sommras, sedan känner jag Ronnie, det är mitt ex lille bror som även han jobbade i sunny beach för uptours i sommras. Sen kommer även Martin som också jobbade för uptours i sunny beach också in. Men det är inte förän senare och dem avsnitten har jag inte kommit till än! Sjukt roligt iaf!!! Lite märkligt att se Gleager i Paradise hotel bara.

pluggdag

på en fredag.. Usch då vad tråkigt. Haha har kommit på att steph har ett allmänt tråkigt liv faktiskt. Fredag och ska plugga. vilken normal ungdom gör det? Nu väntar jag bara på att mamma ska flytta sig från datorn för den behöver jag. Har bestämt mig för att göra klart marknadsföringen, Psykologin och HHS så det blir undanstökat från mitt liv!!

När jag kom hem låg det två paket på min säng. :D Det var mina tiaror som hade kommit. Vilken jag ska ha än vet jag inte. Båda var lika fina så det blir svårt att välja :(

Nu ska jag fortsätta på marknadsföringen sen får vi se vad kvällen har att erbjuda om jag blir klar med pluggandet i tid vill säga.

Jag älskae solen föresten. så skönt när den tittar fram :D Sommar, sol, bad, fest!

torsdag 19 mars 2009

Savner min skat!

Jeg savner min Skat Lasse. Jeg håber du kommer der ner og besöger mig i Sunny!! Jeg vil du skal arbejde der sammen med mig bag baren!!! Oooooh :(

Nu skiiiiiter jag på matten. vet inte hur många gånger jag har räknat uppgifterna. Tror nästan jag börjar kunna dem innan och utan till nu! Haha och då tänker säkert ni.... "Då borde du ju kunna det till imorgon?!" Men nääää det kan jag faktiskt inte! Vet inte om det är jag som är trögfattad eller om det bajsmöget verkligen är svårt? :S Blir galen på de iaf!
Hade kunnat börja gråta, jag begär ju inte mer än ett G. Ett litet godkännt. Är det fööör mycket begärt? ANTAGLIGEN!

Näää sov gott. Hoppas solen kikar fram imorgon också. Sååå mysigt att se alla så glada nu när våren äntligen börjat titta fram :D HAPPY. SUNSHINE when shes gone... haha

Hur lite jag än vill....

Så måste jag.. :( Måste sätta mig ner nu meddetsamma och plugga matte. Det gick riktigt dåligt på provet idag. kan lätt säga att jag blev röööövknullad till max asså. Tror inte det kommer gå mycket bättre imorgon :S Förstår inte hur det kan vara sååååå svååårt? Derivata hit och dit. Det är väl bara så att matte inte är något för mig :( Det ämnet jag ligger säms till i faktiskt men måste ta tag i min själv och plugga lite nu innan jag hoppa ner i sängen.

Helgen blir inte mycket roligare än mina 3 sista har varit. Måste plugga, har svenskprov, organisation och ledarskaps prov sen även inlämnings uppgickt i psykologi och marknadsföring som jag måste göra i helgen och det är dock inget roligt. :(

Nu måste gloögat åter tillbaka till matteboken :( PUST!!! Ska bli skönt att skolan snart äntligen är över! SUNNY BEACH om 57 dagar!

onsdag 18 mars 2009

Så trött men ändå måste jag!

Ja det kan man verkligen säga... Sååå trött men ändå måste jag plugga inför imorgon. Denna + nästa vecka i skolan är inget att leka med. USCH!!! Hade prov i religion idag, har matte prov imorgon och på fredag, inlämningsuppgift i psykologi, marknadsföring och Hon han och sånt sen prov i svenska på måndag och organisation och ledarskap på tisdag. USCH!!! Varför måste det vara så mycket?
Budade på tradera igår efter en tiara till balen. När jag sedan öppnar min mail hade jag vunnit två, så nu har jag två stycken. Vad ska jag med TVÅ till? Hade uppskattat om ni ville hjälpa mig med vilken av dem jag ska ha?


Nu ska gloögat ner i matteboken! Blir nog inte blund i natt, sådanna fall blir det I matteboken.

måndag 16 mars 2009

Balklänning!

Hade hel mor och dotter dag idag med mammsen. Var ute på stan och kollade efter balklänning till min studentbal. Blev riktigt käääär i den. Hittade en gul lång klänning som mamma köpte till mig. Fick även köpt ett par skor så nu är det bara handskar och tiara kvar. Men det går i ett naffs. Ska köpa en digital kamera så jag kan bli lite bättre att lägga in bilder här på bloggen :P haha

Har sjukt ångest inför veckan. Massor av prov och uppsatser som ska göras. Så kan inte jobba, men måste fukosera mig lite på skolan för nu är det ju bara 60 dagar kvar till sunny! Så nu ska jag stänga av datorn och plugga lite innan sängen kallar.

lördag 14 mars 2009

Händer ikväll?

Jaha då var det redan lördag och snart var helgen över. Precis kommit hem från jobb och har inte en susning om vad jag ska göra ikväll. Något får man väl hitta på?? Någon som har nått tips?

fredag 13 mars 2009

BOOOORIIIING!!!

Åter till en helg då jag bara ska jobba. Cafét imorgon och på söndag 11-16 sedan på söndag kväll blir det Connecting 17-21. :S Hade tänkt jag skulle bli färdig med två arbeten så jag slipper dem i veckan då jag har alla mina prov :S

Ikväll blev det ingen Marita mat, godisskål, chips och dipp eller cola (som jag var sugen på). Höll mig till min tråkiga diet. Men däremot fick jag äta oxfilé vilket smakade suveräääänt :) Hela kvällen har jag underhållit mig själv med att dricka massor av vatten och röka massor av cigg. Inget bra att gå på diet - röker desto mer. Men men thats life!

Sjukt taggad inför Sunny - dagarna räknas ner och just nu befinner vi oss på dag 63, om 40 min är det dag 62 :D Får hoppas dem går som rinnande vatten. Kan inte bärga mig förän jag få återvända til mitt älskade Sunny, bak baren och mitt andra hem!


Nu ska jag sova så det blir ännu en ny dag! Sweet dreams beatches!

Thank god its friday :D

Såååå härligt! Äntligen fredag :D Idag känner jag för att mysa ner mig i soffan med en stor skål godis, chips och dippa och en iskall cola. Till middag skulle jag vela be om Marita mat :P Hahah allså för er som inte vet vad det är så är det fläskfilé i crame fresch sås med pasta. MUMS säger jag bara. Nu vattnas det i munnen på mig. Men går man på diet så gör man! :(



För er som är nyfikna på hur det gick under min första 13 dagars period kan jag säga att det gick finemang. Inte en ända gång fuskade jag! När jag startade stod vågen på 52 kg, idag när jag vägde mig stod den på 48,5 så det har blivit en minskning med 3,5 kg. Måtten runt magen har minskat med 5 cm. Känner mig frääääsch och snygg :) Nu ska jag bara ner några kilo till sen är jag super nöjd :)
Det är ju snart sunny beach - baren och bechen som gäller och då måste man ligga inne med en snygg body ;)

torsdag 12 mars 2009

Äntligen hemma :)

Guuuud va skönt... :) Först skolan och sen jobbet idag. Nu är jag färdig med min diet men går på nästa 13 dagars period imorgon! Måste ju dock ner ett par kilo till nu inte playan 2009 :) haha
Skriver mer imorgon, ÄNTLIGEN helg igen. Men det är min jobbhelg men ändå skönt att slippa skolan :P Hehe

Sov gott. sweet dreams!

onsdag 11 mars 2009

Jag vet precis vad jag VILL!!!

RESELEDARE för fritidsresor. Jag har fått mitt kall i livet och det är att bli reseledare! Jag ska ju jobba som bartender i sommar och jag bara ÄLSKAR det!!! Men nu har jag bestämt mig att jag ska söka in till blue academy school hos fritidsresor. och jag SKA ha en plats till hösten!

Jag ÄLSKAR att resa, träffa nya människor och jag tror bara det är såååå rätt för mig! Längtar först och främst till Sunny beach (Bartender) 65 dagar kvar, sen till studenten och sedan till september då kursen för reseledare börjar.

Ville bara berätta att det är min dröm i livet!

Studiedag

Ja, det kan man verkligen kalla det. Har pluggat på den hemska filosofin nu sen klockan 11 imorse. Alltså i 6 timmar. Och ska jag vara ärlig så är det inte mycket mer jag förstår nu än vad jag gjorde innan. Tror verkligen att jag kommer få mitt första IG någonsinn imorgon :S Jag som verkligen inte vill ha IG på mina prov men vad ska jag göra om det inte fastnar??? Det får gå som det vill säger jag bara!

Min näst sista dag på dieten idag. Det går finfint :) Sista dagen imorgon sen får vi se om jag unnar mig något eller om jag hoppar på nästa direkt. Blir nog lättare att hoppa på nästa direkt. Ska slänga mig i sängen och kolla lite TV. Orkar inte plugga mer :( ´Skolan och plugga är nog det tråkigaste som finns!

tisdag 10 mars 2009

PUST...

Stor djup suck...

Då har man pluggat i fem timmar och är inte ett dugg klokare för det. Förstår mig verkligen inte på filosofi. Varför ska det vara så komplicerat...? Decartes, Hume, Kant, Lock och alla andra filosofer gör inte saken mycket lättare.

Torsken står på kokning i köket. Lunchen till imorgon: kokt torsk med en liten klick smör och lite lite salt. Är väl inte så dåligt? :) Bäst att förbereda ikväll för imorgonbitti har jag ingen ork.

Nu ska jag gå ut och passa på den lilla firren så den inte simmar iväg sen blir det sängen för min del. God natt allesammans. Dröm våta drömmar ;)
Xoxo / S

Super!!!!!!

Dieten går super fint. Är på min 11 dag och nu är det inte lång tid kvar. Imorgon och på torsdag också sen var den perioden avklarad. Funderar väldigt starkt på att gå på nästa 13 dagar preiod direkt efter. Finns fortfarande nått enstaka kilo jag vill bli av med och aldrig hitta igen!!!

Har tagit mig ledigt från jobb idag och imorgon för att ta tag i studierna och plugga lite. Får gå på lite extra nu när jag ska åka till Sunny beach tidigare än väntat. Ska bli såååå härligt att komma här ifrån. Kommer sakna mammsen massor men hon får komma ner och hälsa på! :)

Nu ska jag sätta mig och plugga inför filosofiprovet som vi har på torsdag. Ska fan klara det med BRAVU! Så är det bara....

söndag 8 mars 2009

Flybiljetter!!!

Jaaaa, då kom jag på vad det var jag skulle berätta om mina bokade flygbiljetter. Haha Bokade en flygbiljett ner till sunny beach den 16 maj för att återigen jobba som bartender på Den Glade Viking i sunny beach. Åker hem igen den 30 maj för att gå på balen, vara med på utsparkslekarna och ta studenten!!! Wooohoooo... Sen bokade jag en resa tillbaka igen den 6 juni eftersom det inte fanns något flyg som gick tidigare. Så har lite extra tid med vänner och familj innan jag far iväg ut på min lilla upptäcktsfärd :D haha Ska bli såååå häääärligt. 68 dagar kvar till avresan.

Just nu sitter Jenna vid min andra data och nördar sig. Ska snart plugga lite sedan blir det sängen. Blir en lång dag imorgon i skolan och sedan jobb. Ska vara på skolan halv 8 imorgon för att äta frukost med HH&S gruppen. Själv får man ju inte äta eftersom man går på dieten. Den går riktigt bra faktiskt. Är på min 9 dag idag och har alltså inte många dagar kvar. Imorgon har jag bara 4 dagar kvar sen är jag fri igen. Men ska faktiskt gå direkt in på en annan diet. Så inget mumsigt för min del. Men ska bli skönt det också.

Nu ska jag inte uppehålla er mer. Ska leka med Jenna nu. Natti natti. Xoxo / S

fredag 6 mars 2009

sjuk dag...

Ja det kan man lugnt säga... Har varit så sjukt irriterad hela dagen. Fick inte äta någon frukost ingen lunch så nu har jag precis ätit min middag och det känns faktiskt helt okej nu :D Är lite gladare =) wiiiie Åt lamkottlet med färska frukter. MUMSIGT! När man är hungrig är allt gott :P Haha
Hade tre lektioner i skolan idag. Gick faktiskt hyffsat snabbt. Gick till mamma på lunchen för att jag inte skulle bli sugen. Tog bilen, körde tillbaka till skolan för Peter (Matteläraren) Skulle hjälpa oss igenom lite derivata, sen körde jag och handlade vår dietmat till mig och mamma. Sprang omkring där som en virrpanna. Storhandlade på ca en timme sen tillbaka och hämta mamma på jobb. Guuud vad jag är duktig. När planeras det inför kvällen. Får ju inte lov att dricka så funderar på bio med vår suggermummy sandra :D Bliiiir nog mysigt!



Annars får vi se vad som händer. Skulle berätta något mer idag men just nu kommer jag inte på vad.... Hmmmm? Hahah kommer väl fram i huvudet sen då ;)

torsdag 5 mars 2009

God natt

Jag vet jag är tråkig men det enda jag ska skriva idag är god natt.

Okej.... Kan väl ta lite snabbt då.
Idag försov jag mig till skolan, när jag väl kommer dit är lektionen inställd så jag går till Gina tricot och köper två nya klänningar. Tillbaka till skolan och Filosofin började frågade Peter ( Vår lärare) Om vi hade några frågor. Hade lektion i 10 minuter sen slutade vi. Hade heller ingen Psykologi så jag hade inte behövt komma till skolan idag!!!! Men bättre att komma dit och att alla lektioner är inställda än att man ska gå på dem :P haha

Efter skolan gick jag och fika med tjejerna. Fikade dock inte själv eftersom jag går på min diet. Den går faktiskt fruktansvärt bra. Imorgon kommer bli en tuff dag men det klarar S. Vill man vara fin får man lida pin... Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: INGET!!! Middag: Lammkottlet med sallad. MUMS en fin dag det? Näää verkligen inte! På dåligt humör??? Ved jag inte än, tror det gick över efter 3 dagen. Haha

Bokade mina flygbiljetter idag... Mer om det imorgon!! Natt natt xoxo

onsdag 4 mars 2009

:D

Jag är fan riktigt grym, sjätte dagen på min diet imorgon :) Och jag har klarat mig galant! Mår prima faktiskt. Antagligen går jag på fel men jag går ändå ner i vikt. Det är det som är huvudsaken. Så när jag är färdig med denna och jag har sett resultatet kanske jag går in på den "riktiga" Hehe Ska vara väldigt smal och fiiiin till sommaren. Så man kan stå och jobba i bikini utan att skämmas ;)

Nu ska min babe, L också skicka iväg sin ansökan! Jag hoppas verkligen att hon får jobbet! INGEN är som S & L. Vi är bara BÄST!!!! Älskar dig hjärtat. <3

Nu ska jag sova. Sista dagen på jobb imorgon sen är det långhelg. Det behöver jag verkligen :D Graw

tisdag 3 mars 2009

Hejsan heter jag.....

Hahahahaha har nog inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Idag på jobb ringde jag upp en kund men hade väl tankarna på annat håll...? hahahaha När dem svarade hördes S röst högt över hela byggnaden, "Hejsan hetyer jag och ringer från Bredbandsbolaget." Alla började asgarva och jag försökter verkligen bara fortsätta samtalet som om inget hade hänt men lyckades dock inte eftersom även jag bröt ut i skratt. Fick ursäkta mig och lägga på, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Det kom så spontant. Hahahaha Precis som att man kan heta Hejsan. Snyyyyggt!

Nu är det bestämmt!!! :) Det blir bartender i Bulgarien med sunny beach i toppen denna sommaren också. Helt fantastiskt kommer det att bli :) Åker ner den 15 maj för att jobba i två veckor. Sen får jag ledigt den andra och tredje juni så då blir det hemfärd till sverige igen. Får ju verkligen INTE missa min student dag. Det är den vikigaste dagen i mitt liv! Sen åker jag tillbaka till sunny beach den 4 juni igen och stannar till säsongen är slut! Det kommer att bli en vild sommar! Så alla som vill ha en sommar dem aldrig glömmer, Kom till Sunny beach och den glade viking!

Nu ska jag fixa färdigt min mat till imorgon. Går fortfarande på dieten. 5 dagen imorgon. Starkt jobbat av mig! Sen kallar sängen, kan nästan höra hur den gamar efter mig ;) Natt natt Xoxo / S

måndag 2 mars 2009

Suuuuuune...

Glömde ju skriva att jag åkte med Jess och hennes Sune hem från jobbet idag :) Super härligt att inte behöva ta bussen. Jess hade varit och köpt en liten Ford Fiesta och hädan efter heter han Suuuuune! ;) Grrraaaawww... Tack för körningen babe! Uppskattar det verkligen :) Love yah

Work work work...

Ja mycket sådannt blir det nu innan man drar iväg till Sunny beach. Tror det blir Sunny iaf. Väntar på mail från min chef. Gick riktigt bra på jobb idag. Fick iväg 4 VOIP (IP-telefoni) och 1 MBB (Mobilt bredband) Riktigt nice faktiskt! :D

Då blire nog stockholm i helgen. :) Intervjun för pacha/Toxic äger rum på hiltonhotell på söndagen så det är bara att förbereda sig :) Vill ju helst ha jobbet så man jan välja sen.

Har lite ångest faktiskt. Tar jag jobbet i Sunny böjar jag jobba den 15 maj. Missar 10 dagar i skolan men ska dock INTE missa min student så flyger hem dagen innan igen och sen tillbaka till Sunny den 4. Hahah Mycket flygande men vad gör man inte för bartenderyrket.

Går bra med dieten. Var riktigt sugen idag. Var nära på att hoppa av den men jag klarade mig :D Så 4 dagen imorgon. Känner mig fan duktig asså :)

Nu ska jag sova så det kan bli ny dag. Natti natti

söndag 1 mars 2009

Guuud va helgen går snabbt.

Denna helgen har jag verkligen inte gjort något annat än och jobbat. Gick bra i cafet och det gick bra på connecting ikväll :)

Andra dagen på dieten gick också super bra. Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 10 skivor skinka och 3 dl naturell yoghurt sen till Middag blev det biff med sallad igen :) Det går faktiskt otroligt bra. Bara andra dagen men annars brukar jag ge upp på första :P haha

Nu ska jag sova, skolan imorgon. Boooring! Xoxo / s

lördag 28 februari 2009

Lördag - Diet - Bartender!

Idag har jag bara jobbat hela dagen. Började kl 11 på cafét, sen direkt till bingot och slutade där kl 23. Så har jobbat 12 timmar idag. Väldigt rolig lördag. NOT! Imorgon blir liknande, först cafét klockan 11 sen Connecting Sweden till 21. Blir långa dagar.


Igår var det dööö mysigt med Izzy. Åt god lunch på ölcafét. Fläskfilé med klyftpotatis och svampsås. MUMS säger jag bara! Men nu är det slut på det goda!!!!


Idag började jag min diet som jag ska gå på i 13 dagar. Rikshospitalets Diet. Hört mycket dåligt om den och därför bestämt mig för att själv testa på den. Jag har iaf klarat dagen galant! Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 2 hårdkokta ägg med en tomat och spenat. Middag: En biff (fjärilsbiff) med grön sallad med olja och citron. Middagen var verkligen god faktiskt. Tror detta kommer gå jätte bra! :D


Idag fick jag reda på att jag har fått jobb i Sunny beach i sommar som bartender. Han frågade om jag kunde komma ner den 15 maj men, MEN min student då? Nu har jag verkligen ångest över hur jag ska göra? Vill ju verkligen ta studenten men vill verkligen också jobba som bartender. HJÄÄÄÄLP!!! Det bästa teamet någonsinn! DGV - Sunny beach 2008.


Nu ska jag nanna. Lång dag imorgon igen :( Natt natt. Xoxo / S

fredag 27 februari 2009

A night at Yamman ;)

Igår var det då vår "100 dagars" kvar till studenten, egentligen 97 dagar men men... Började med skola, jobb och sedan förfest hos Izzy :D Riktigt trevligt gäng som var här. Vid 22:30 tog alla taxi in till Yamman utom jag och Izzy om fortsatte att förfesta. Hon tvingade mig att shotta ren vodka och alkis som jag är drock jag dem också. Hahah sinnes! Vid 23:30 tog vi på oss stövlarna och ringde taxin. "Vad var namnet tack???" och Izzy bara Rick James. Hahahah Den tjejen är sjuk!! :D Sen när taxin kom åkte vi vidare till Yamato på lilla torg där festen skulle hållas.

Imorse vaknade jag av att Izzy, sara och Jocke kom in i rummet och sa att vi hade försovit oss till första lektionen och full som jag fortfarande var sa jag bara jaja och somnade om. Hahah
Nu sitter jag här, och är sjuk med Izzy :D Ska snart gå till Ölcafet och äta lunch. MYSIGT, meee like. Så vi hörs senare ;) Lunchen väntar! Xoxo / S

onsdag 25 februari 2009

100 dagen? :S

Hmmm kul?? Visste inte att någon hade biljett men nu visar det sig att Izzy hade. Dem är slut sålda och jag har ingen :( Alltså, ingen 100dag för mig inte :( Är det inte sånnt man ska ägna sig till nu i slutet av gymnasiet?? Skaffa sig minnen för livet.

Kollade precis på semestersvenskar. Riktigt sugen blir man på att bara dra ner till thailand igen!!! Nu vet jag iaf vad jag vill efter studenten. Åker och jobbar som bartender under sommaren, sen ska jag gå guidutbildningen för fritidsresor. Det kommer att bli MY new life! And I love it :D

Nu ska jag skriva den internationella ekonomin klart. Xoxo / S

tisdag 24 februari 2009

Det går bra nu :D

Somnade äntligen vid kvart över fyra i morse. Var inte speciellt trött när jag vaknade iheller faktiskt, förvånande!! Gick upp igen kvar i sex. In i duschen sen bredde jag mina efterlängtade knäckemackor som jag åt till frukost. MUMA säger jag bara!

Nu är jag go o glad igen. Haft en lite dålig period där jag bara tyckt att allt varit allmänt skiiiit! Men gick till skolan imorse och det känndes faktiskt ganska bra. Det är ju "bara" 99 dagar kvar nu, 6 veckor sen är det iaf lov igen. Efter skolan blev det långfika med flickorna. Mysigt. Sen iväg till jobb. Gick helt okej idag, fick iväg det jag skulle så jag är nöjd. Hade tänkt ta ledigt idag eftersom jag har religion prov imorgon men så blev det inte. Får ta igen pluggandet nu innan det är sovdags. Om man an sova inatt?, det återstår att se!



Dock tagit ledigt imorgon istället. Ska med Jenna och se freestyle fanatics. Ska bli nice faktiskt. :) Hoppas på många läckerbitar! Hehe

Dags att plugga. Så det blir något bra av provet imorgon. Sen ska jag äntligeeeen sova :D Love! Xoxo/ S

måndag 23 februari 2009

Kan inte sova :'(

Så kan man inte heller sova :( Kan dagen bli sämre eller??? Luktar mat i hela huset och jag är sjuuuukt hungrig. Har endast ätit 2 knäckemacor idag och vill absolut inte äta innan sängdags!

Vill bara säga "vad var det jag sa???" De blev min andra nollning på jobb idag :( Inte speciellt roligt men hade inte förväntat mig något annat iheller. Det är helt sjukt vad dåligt mitt liv går just nu :(

Kärleken är nere i botten så är ekonomin och turen i spel också!
Allt är allmänt dåligt. Sitter bara och väntar på svar om jobb som bartender i sommar! Vill ju veta vart det blir!!! Kan knappt bärga mig längre!

Nu ska jag smyga och tissa och röka, sen ska jag göra ett nytt försök hos Mr Blund. God natt och sov gott era jävlar! Det är inte ni som har svårt för att sova och ska upp igen om 3 och en halv timme!!!!!!! USCH!!!

Nada sälg???

Då är det dags för jobb. Vet inte vad det är med mig men just nu så känns allt tungt. Är inte alls på humör för att gå till jobbet. Hade egentligen bara velat stanna hemma. Känner på mig att det inte kommer gå något vidare bra idag, alltså inga sälg. Men vilken tur/otur jag har att jag har timlön :P Annars hade jag ju inte behövt gå dit. Men men, allt för med sig något annat eller som man brukar säga allt dåligt för med sig något bra. Får väl se hur det går ikväll då... Dags att gå till bussen, inte precis så att den väntar på mig. Ha en underbar måndag allesammans. Xoxo/ S

Ångest..

Ångest, ångest och åter igen ångest. Hade sånn ångest igår för att jag skulle gå till skolan idag. Var på riktigt dåligt humör och kunde inte somna förän kl 4 imorse. Skulle upp igen klockan 6 men jag orkade verkligen inte så jag bestämde mig för att stanna hemma. Men nu har jag ångest för det. Vet inte hur jag ska göra för att balansera det så jag orkar med de 3 sista månaderna. Ska iaf in i duschen nu sen väntar jobb. Ska till skolan imorgon så jag kommer in i vardagslivet igen.
Xoxo/ S

söndag 22 februari 2009

Blir så fööööörbannad!!!

Jävla Hor, fitt idiot. Åååååhhh, nu hade jag bara velat säga alla möjliga svordommar. Bara skrika min ilska rakt ut i luften. Jag pallar bara inte! Hur fan kan det vara så jävla svårt? Kan nästan tro att det är jag som är dum i huvudet faktiskt. Trodde dock inte denna jävla internationella ekonomin skulle ta mer än 2 timmar men nu har jag suttit här i nästan 5 och är ändå inte färdig. Huuuuur svååååårt kan det vaaaaaraaa???

Har läst ett kapitel om "De finansiella marknaderna" Sen nu ska jag besvara 9 frågor som lyder typ som denna.... " På vilket sätt kan följande händelser påverka den svenska ekonomin? A) På grund av en väntad skattehöjning säljer stora pensionsfonder i USA och Japan ut stora mängder av aktier på den svenska börsen. " Det säger dock inte mig mycket. I kapitlet förklarar dem inget som har med dessa frågorna att göra.

Vill bara hoppa av skolan. Har riktigt ångest av att behöva gå dit där imorgon. Jag vet att det bara är 3 månader kvar. BARA??? Det är fan en hel evighet om man mår så som jag gör när man går till skolan. Kan tyvärr inte förklara min ångest och hur jag mår när jag går dit. Men mår skiiiiit!

lördag 21 februari 2009

KRASNAPOLSKY <3



Gårdagens kväll bjöd på PAAARTY (D) i köpenhamn på KRASNAPOLSKY med Pernilla och Sandrah. Riktigt roligt hade jag. Gamla minnen väcktes till liv och det kändes precis som förr i tiden. Jag ÄLSKAR dig Pernilla. Blev dock inte varannan vatten, nästan, men jag minns hela natten. Känns riktigt bra faktiskt. :) Är stolt över mig själv. Vi alla var fyllon men jag var det minsta fyllot igår. Hahah :)


Blir riktigt pussig av mig när jag är inte är i mitt 100 % fulla bruk. Haha

Idag har jag bara kollat på TV heeeela dagen. Myst ner mig i soffan med popcorn och täcke och kolla på YESman. Ritigt rolig var den. Det är ju Jim Carrey och han är såååå sjukligt rolig. Kan bara inte sluta skratta åt honom. Så den filmen kan jag rekomendera! Bara till att mysa ner er och kolla på den.

Efter det lagade brorsan mat till oss Tack för en god middag lille bror. Precis lagom till melodifestivalen. Tyckte inget bidrag var så där suuuuuper bra. Blev faktiskt lite besvien på EMD. Hade förväntat mig så mycket mer av dem. Men ju mer jag lyssnar på låten desto bättreblir den. Tyckte även ALLA med Sofia och Så vill stjärnorna med Molly Sandén var hyffsat bra. Rätt bidrag som gick till finalen iaf!


Efter melodifestivalen kom Hot Chicks på TV så fastnade framför den också. Haha nu sitter jag här i min säng och ska väl snart tända TVn igen. Så slöööö jag är idag då, men det kan vara mysigt det också. Sista dagen imorgon sen är det skolan igen :( USCH!!! Vill verkligen INTE!
Xoxo/ S

fredag 20 februari 2009

Köpenhamn i aften!!

Dååå är kvällen planerad. Bliver Danmark med Köpenhamn i spetsen. Men PerryPernill och Sandrah! Det var längesen så jag kan lova att kvällen blir toppen... Ska dock dricka varannan vatten idag faktiskt. Ville minnas kvällen! OCh det kommer jag göra.

Ha en riktigt bra fredag allesammans. See you in KBH ;) Bee there. Xoxo/ S

torsdag 19 februari 2009

Äntligen helg :)

Ja då har man haft sitt "lov" och jobbat sina pass denna veckan. Då var det äntligen helg :D Sen börjar skolan igen... :( Har så mycket ångest att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Det är såååå tråkigt. Ser ingen mening alls med att gå dit.. Tråkigt när man känner så faktiskt!!

Gick hyffsat på jobb ikväll, fick iväg 3. Hade möte med chefen så miste lite tid där men men det gick bra ändå.. Ledig från jobb nu i 3 dagar. Ska bli super härligt. Får se vad helgen har att bjuda på. Tror bara det blir en lugnt helg faktiskt. Det behöver jag!! Vill ha en lugn helg med mysig middag och film kväll. :D

Nu blir det TV och mysa ner sig i sängen. Sov gott. xoxo / S

onsdag 18 februari 2009

glashalt.

Gick ganska bra på jobb faktiskt!! Fick iväg 4. Helt okej.. :) Jag var iaf go och glad. Handlade nytt smink innan jobb så nu är det gjort. När man skulle köra hem var det dock inte lika kul. haha Helt glas halt ute. Regnet på framrutan frös på 0,00001 sekund. Så jag såg inte ett skiiiit när jag körde. Helt galet vilt. haha
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på någon bra film. Sov gott allesammans. Xoxo / S

One step at a time.

Riktigt skön låt. Jag bara älskar den!!!

Igår gick det riktigt illa på jobb. Haha Min första nollning, alltså jag sålde ingenting. :( Men men.. Går väl bättre idag? Eller?

Efter jobb igår följde Jess med mig hem. Vi skrev CV till henne sen satt vi bara och kollade på TV till mammsen kom hem med bilen. Körde Jess hem och ville bara att Jordin Sparks - One step at a time skulle spelas. När jag kör hem kommer den!! :) wiiie Höjer musiken till max och sjunger med hela vägen. Haha http://www.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg



Nu är det dags för duschen sen blir det jobb igen :( Vill verkligen inte. Vill bara ta studenten så jag kan komma här ifrån. Mår inte speciellt bra just nu. Vill bara iväääääg!! Så trött på detta nu! Alla andra säger att dem inte vill ta studenten och sluta skolan. Är det något fel på dem eller??? Det är ju de man sett fram emot nu i 12 år. Låt den sista tide bara gå ruskigt snabbt. Helst så snabbt att man inte hinner blinka. Det är 104 dagar kvar eller något sådannt? Låt dem gå som en!!


Nä nu ska jag in i duschen. Xoxo / S

tisdag 17 februari 2009

H.e.a.t - 1000 miles

Sitter just nu och lyssnar på den. Efter att ha letat ganska länge hittade jag den på youtube. SVT har tagit bort alla eftersom dem gått till final i melodifestivalen. Men nu har jag hittat den. Det dröjer nog inte länge förän dem tar bort denna också :( Löjligt!!!

Ska ta en tidigare buss upp till stan idag. Måste in om skolan och hämta två böcker som jag glömde i fredags. Får bara hoppas skolan har öppet så jag kan få tag i dem. Har en inlämningsuppgift i Internationell ekonomi till på måndagen och religion prov på onsdagen. Usch! Snacka om att plugga på sitt "lov".

Annars har lovet varit.... ja nog det sämsta hit intills. Har sovit till 13 på dagen, jobbar från 17 på kvällarna. Inget roligt lov alls. Känns bara att skolan snart är tillbaka och då dröjer till vi har lov igen. Kan tiden ticka på! Vill bara ta studenten och komma ut i världen!!!

Nääää... Nu är det dags att ta sig till bussen. En sak är bra med bussen iaf, jag får läsa min bok :) Den är sååååå bra! Jenna Jameson - Att älska som en porrstjärna!


Skriver mer när jag kommit hem ikväll! Xoxo / S

måndag 16 februari 2009

Give me all night long.

Hörde den låten innan, Give me, give me , give me, all night long. Faktiskt riktigt bra låt :) Blev helt peppad inför jobb!

Nu ligger jag i sängen efter en kväll på jobbet. Gick hyffsat bra, mest massa skrattattacker från min sida. Vet inte hur många namn jag uttalar fel varje gång jag jobbar. Sjukt kul hade vi iaf. ADVOKAT = Advokatt för mig :P Trodde det var ett utländskt namn så skulle svänga till med bokstäverna lite. Hahahaha... Sålde 4 men kan bara räkna 3 eftersom som jag sålde den 4 åt en kompis. Hon behövde hjälp med samtalet eftersom det var en dansk, så då fick Miss D komma och hjälpa till. Egentligen var dett mitt sälj eftersom jag genomförde hela samtalet men hon fick behålla det. Hon kanske hjälper mig en annan gång :) Världen är till för man ska hjälpa varandra!


lev mens du gør det, elsk mens du tør det! Jag bara Älskar de danska språket! Det är riktigt vackert. Riktigt sexigt när killar snackar danska.. Muuuuums!


Natti natti, nanna gott, ses i morgon, jag älskaaaaar diiiig. <3>












Vill INTE!!!!!

Har jobbat på connecting nu två veckor och känner redan att jag verkligen INTE vill gå diiit. Usch! Blir på jätte dåligt humör. Det är alltid samma sak. Kunde de inte varit lite varierat istället. Blir så sjukt uttråkad av att bara sitta och prata i telefon i 4 timmar.

Iaf ska hoppa in i duschen och sen blir det jobb igen. Idag är en sånn dag då jag bara vill ligga kvar i sängen. Livet känns helt jävla meningslöst och det snöar ute igen! ÅÅÅÅhhhh kan det inte bara bli sommar, sol, studenten och utlandet, bartender? Vill inte tillbaka till skolan efter lovet! Vill INTE!!! 107 dagar kvar till studenten!!!






Nä nu kallar duschen. Xoxo / S

söndag 15 februari 2009

I dont wanna work today

Precis vad jag kände idag. Var på jobb klockan 12 imorse och kom precis hem. Gick faktiskt riktigt bra! Sålde 7 idag så nu får jag min 100 % provision :) wiiie.

Inte gjort något annat alls idag. Bara jobb och nu kallar sängen.


Savner dig. Vil at det skal vare dig og mig! <3 Mitt hjärta är inte helt utan dig!!!





Natti natt... Xoxo / S

lördag 14 februari 2009

Mums, det satt fint i magen.

Ikväll blev jag, mammsen och brorsan hembjudna till mammas vänner på middag. Riktigt gott var det. Pasta med Kryddiga köttbullar i någon salsasås. Det satt riktigt fint i min mage. Under middagen började Kaj och Lena diskutera hindbær, hallon eller blåbär? Kaj var 1000 % säker på att det var blåbär medan jag och Lena gissade på hallon. Och vem hade rätt? Joooo, Jag och Lena såklart! Haha


Därefter blev det melodifestivalen, riktigt mysigt var det. Heat och Måns var lätt bäst! och dem gick vidare till finalen båda två. Då blev jag riktigt glad :) Alla bidrag var bra idag förutom ett, och kan ni gissa vilket det var? Jooo, det bidraget vi alla tyckte var dåligt! Hahah Lasse Lindh och bandet. Usch säger jag bara. Tack för en riktigt god middag, en riktigt trevlig och rolig kväll. Jag älskar er, Kaj och Lena. Ni är som en familj till mig.



Kom hem för inte så längesen. Ska hoppa ner i sängen nu eftersom det är jobb 9 timmar i morgon. PUST!!! Börjar kl 12:00 och slutar kl 21:00. Sååååå tråkigt men jag måste eftersom jag varit sjuk. :(

Stephanie ÄLSKAR pengar!


God natt och sov gott allesamman. Xoxo / S