Ja, det kan man verkligen kalla det. Har pluggat på den hemska filosofin nu sen klockan 11 imorse. Alltså i 6 timmar. Och ska jag vara ärlig så är det inte mycket mer jag förstår nu än vad jag gjorde innan. Tror verkligen att jag kommer få mitt första IG någonsinn imorgon :S Jag som verkligen inte vill ha IG på mina prov men vad ska jag göra om det inte fastnar??? Det får gå som det vill säger jag bara!
Min näst sista dag på dieten idag. Det går finfint :) Sista dagen imorgon sen får vi se om jag unnar mig något eller om jag hoppar på nästa direkt. Blir nog lättare att hoppa på nästa direkt. Ska slänga mig i sängen och kolla lite TV. Orkar inte plugga mer :( ´Skolan och plugga är nog det tråkigaste som finns!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar