torsdag 5 mars 2009

God natt

Jag vet jag är tråkig men det enda jag ska skriva idag är god natt.

Okej.... Kan väl ta lite snabbt då.
Idag försov jag mig till skolan, när jag väl kommer dit är lektionen inställd så jag går till Gina tricot och köper två nya klänningar. Tillbaka till skolan och Filosofin började frågade Peter ( Vår lärare) Om vi hade några frågor. Hade lektion i 10 minuter sen slutade vi. Hade heller ingen Psykologi så jag hade inte behövt komma till skolan idag!!!! Men bättre att komma dit och att alla lektioner är inställda än att man ska gå på dem :P haha

Efter skolan gick jag och fika med tjejerna. Fikade dock inte själv eftersom jag går på min diet. Den går faktiskt fruktansvärt bra. Imorgon kommer bli en tuff dag men det klarar S. Vill man vara fin får man lida pin... Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: INGET!!! Middag: Lammkottlet med sallad. MUMS en fin dag det? Näää verkligen inte! På dåligt humör??? Ved jag inte än, tror det gick över efter 3 dagen. Haha

Bokade mina flygbiljetter idag... Mer om det imorgon!! Natt natt xoxo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar