torsdag 19 mars 2009

Savner min skat!

Jeg savner min Skat Lasse. Jeg håber du kommer der ner og besöger mig i Sunny!! Jeg vil du skal arbejde der sammen med mig bag baren!!! Oooooh :(

Nu skiiiiiter jag på matten. vet inte hur många gånger jag har räknat uppgifterna. Tror nästan jag börjar kunna dem innan och utan till nu! Haha och då tänker säkert ni.... "Då borde du ju kunna det till imorgon?!" Men nääää det kan jag faktiskt inte! Vet inte om det är jag som är trögfattad eller om det bajsmöget verkligen är svårt? :S Blir galen på de iaf!
Hade kunnat börja gråta, jag begär ju inte mer än ett G. Ett litet godkännt. Är det fööör mycket begärt? ANTAGLIGEN!

Näää sov gott. Hoppas solen kikar fram imorgon också. Sååå mysigt att se alla så glada nu när våren äntligen börjat titta fram :D HAPPY. SUNSHINE when shes gone... haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar