Äntligen var man hemma!!! Åh så skönt :) Har varit på UF-mässan hela dagen idag med vårt företag Bear2live. (www.bear2live.com) Det gick faktiskt riktigt bra när vi väl hade sänkt priset.
Min morgon började med powerwalk klockan 7 imorse. Höll på en timme, sen in i duschen, fixa vid mig och åkte till mässan. Hann inte till jobb ikväll men det är bara sköööönt att få vara ledig. Ska kolla Paradise Hotel istället! :) <3 Så jävla nice! Bara älskar den serien!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar