Stor djup suck...
Då har man pluggat i fem timmar och är inte ett dugg klokare för det. Förstår mig verkligen inte på filosofi. Varför ska det vara så komplicerat...? Decartes, Hume, Kant, Lock och alla andra filosofer gör inte saken mycket lättare.
Torsken står på kokning i köket. Lunchen till imorgon: kokt torsk med en liten klick smör och lite lite salt. Är väl inte så dåligt? :) Bäst att förbereda ikväll för imorgonbitti har jag ingen ork.
Nu ska jag gå ut och passa på den lilla firren så den inte simmar iväg sen blir det sängen för min del. God natt allesammans. Dröm våta drömmar ;)
Xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar