Dieten går super fint. Är på min 11 dag och nu är det inte lång tid kvar. Imorgon och på torsdag också sen var den perioden avklarad. Funderar väldigt starkt på att gå på nästa 13 dagar preiod direkt efter. Finns fortfarande nått enstaka kilo jag vill bli av med och aldrig hitta igen!!!
Har tagit mig ledigt från jobb idag och imorgon för att ta tag i studierna och plugga lite. Får gå på lite extra nu när jag ska åka till Sunny beach tidigare än väntat. Ska bli såååå härligt att komma här ifrån. Kommer sakna mammsen massor men hon får komma ner och hälsa på! :)
Nu ska jag sätta mig och plugga inför filosofiprovet som vi har på torsdag. Ska fan klara det med BRAVU! Så är det bara....
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar