lördag 28 mars 2009

Weekend!

Igår blev det en lång dag. Upp klockan 05:45 för att åka till skolan vid 07 tiden. Efter skolan fikade jag med Izzy och Marika sedan jobbade jag på bingot till 23:00. Henka hade kommit ner från Norge så träffade upp Jenna och Henka efter jobb, gick till Kalle och drack öl sedan gick vi vidare till Jawa där det blev lite för mycket att dricka för min del :P Haha Izzy du är så jävla klockren!! :D Love you tjejen!

Festen varade till 08 så jag var lagom hemma till nio. Sov en timme sedan var det dags för jobb. Har jobbat hela dagen idag och nu är jag äntligen vidgjord för att ta mig en återställare och dra ut i stadens unga nattliv. Blir antagligen slagt ikväll.

Earth hour!! En bra instatts för en bättre miljö!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar