.jpg)
Nu går det snabbt tycker jag. Var precis på dag 74 men nu är det bara 42 dagar kvar till Sunny beach. I för sig länge till men går det i detta tempot är det riktigt bra ju! :)
Lördagen fortsatte med Slagt med Pernilla, Jenna, Henka och Johan. Hade super trevligt faktiskt. Ännu en dag man fick lite för mycket att dricka. När slagt hade stängt klockan 06:00 (eftersom man flyttade fram klockan en timme) stack jag på efterfest till klockan 10. Åkte direkt därifrån till jobb och jobbade till klockan 16. Sen vidare till bingot där jag skulle jobba till 23. Riktigt sjukt underbar helg. kunde dock fått mer än 3 timmars sömn. Men sova kan jag göra när jag är död!!!
.jpg)
I måndags satt vi på möllan och tog några öl. Sandra och charlie fyllde år så vi firade dem lite =) GRATTIS ännu en gång. Hoppas ni hade en trevlig kväll.
Nu är det snart helg igen! Så skööönt. Sen lov på det. Kan det bli bättre??
Nu ska jag plugga psykologi. See you!
Miss you Babe..
.jpg)
.jpg)
.jpg)
.jpg)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar