lördag 28 mars 2009

Weekend!

Igår blev det en lång dag. Upp klockan 05:45 för att åka till skolan vid 07 tiden. Efter skolan fikade jag med Izzy och Marika sedan jobbade jag på bingot till 23:00. Henka hade kommit ner från Norge så träffade upp Jenna och Henka efter jobb, gick till Kalle och drack öl sedan gick vi vidare till Jawa där det blev lite för mycket att dricka för min del :P Haha Izzy du är så jävla klockren!! :D Love you tjejen!

Festen varade till 08 så jag var lagom hemma till nio. Sov en timme sedan var det dags för jobb. Har jobbat hela dagen idag och nu är jag äntligen vidgjord för att ta mig en återställare och dra ut i stadens unga nattliv. Blir antagligen slagt ikväll.

Earth hour!! En bra instatts för en bättre miljö!!

torsdag 26 mars 2009

UF-mässan

Äntligen var man hemma!!! Åh så skönt :) Har varit på UF-mässan hela dagen idag med vårt företag Bear2live. (www.bear2live.com) Det gick faktiskt riktigt bra när vi väl hade sänkt priset.

Min morgon började med powerwalk klockan 7 imorse. Höll på en timme, sen in i duschen, fixa vid mig och åkte till mässan. Hann inte till jobb ikväll men det är bara sköööönt att få vara ledig. Ska kolla Paradise Hotel istället! :) <3 Så jävla nice! Bara älskar den serien!

tisdag 24 mars 2009

Today...

Hmm kan inte säga så mycket om dagen faktiskt. Tog mig en sovmorgon . Tyckte jag förtjänade det! :) Haha, för vilken anledning då?? Hmmm det kan jag inte svara på. Ville iaf kolla lite dansk paradise hotel :) Det är såååå bra. I LOVE IT!!!

Skulle ha prov i skolan, det var nog den onda tanken som flög upp i mitt huvud som gjorde det. Haha Att jag stannade hemma.

Lagom vid 13 tiden stack jag in till stan för att hämta psykologi böckerna i skolan. Gick inom barista på vägen och tog en cigg med tjejerna innan det var dags att ställa in måtten på min balklänning. Gick till jobb och höll mammsen lite sällskap sedan gick jag vidare till nästa jobb för att sälja lite läbbig IP-telefoni. Hahaha Fick faktiskt sålt 5 stycken. Väldigt stolt över mig själv! När jag sedan kom hem vid 22 tiden satte jag mig och gjorde halva psykologiuppsatsen. Ska göra andra halvan imorgon när jag kan intervjua personen som varit i utvecklingskriserna.

Nu är det dags för lite mer PARADISE HOTEL sen blir det sängen. Natti natt natt :)

Föresten... Bara 52 dagar kvar till SUNNY BEACH!!! Det bliver sååå fedt!

måndag 23 mars 2009

gaaaah, nå går det bara dåååligt!

Vill bara att skolan ska vara över. Hade prov på en argumenterande text i svenska idag. Det gick riktigt dåligt eftersom jag varit slarvig och inte pluggat. Lika dåligt kommer organisation och ledarskap gå imorgon eftersom jag inte förstår ett skiiit när jag sitter och läser igenom det. Allt i skolan går riktigt kasst just nu och det är riktigt psykiskt jobbig asså. Har inte varit på jobb på en hel vecka iheller eftersom det varit så mycket i skolan :( Men åker ju om 53 dagar så orkar inte bry mig!

Hämtade studentmössan idag :D Ännu ett steg närmare studenten, sen så ska jag lägga upp min balklänning imorgon så där ännu ett steg närmare balen. Jag ber, låt dessa sista dagarna så snabbt.


Danmark var sjukt jädra kul i lördags :D Lagom mycket dricka så jag mådde riktigt bra igår också :) Spelade wii med Pernilla hela dagen, åt god thaibox och kllade på film. Tack så jätte mycket för i helgen gumman! Hade riktigt kul. Älskar dig <3



söndag 22 mars 2009

Lyckad kväll!

Kvällen var minst sagt lyckad. Killarna flockades runt om oss och vi älskade det :D Vi fick precis lagom med dricka och många shots blev det. Är inte alls bakis idag. Skönt faktiskt!!! :D Har spelat wii med Pernilla hela dagen och nu väntar vi på att maten ska komma tills oss. Det blir thaibox med kyklingspätt, nudlar och jordnötsås. MUMS säger jag bara. Det är jag förtjänt av :) Heheh

Skriver senare när jag har kommit hem. Xoxo

lördag 21 mars 2009

Pernilluuuuus

Ja då var man hemma hos pernilla nu och förfestar. Har fått på mig en vit svart super sexig klänning, snyggt smink och känner mig rååååläcker idag ;) Idag är killar nummer ett på listan ;) haha Skönt att äntligen få ner några öl, groggar och cider i magen faktiskt :D Det är nog det jag saknat mest av allt! Alkolisten Steph is back ;) Grrraaaaw. Ikväll blire danmark!!! Bee there. ;) KRASNAPOLSKY är jag ganska säker på att det blir. Sitter och lyssnar på www.mmradio.org också. Väldigt bra radiokanal på fredagar och lördagar :)

Så en liten resume.... vill ni träffa två läckra brudar ikväll så är det danmark som gäller ;) Ha en trevlig lördag allesammans.

Nu blire SHOOOOOTS!!!!

Sexy bikini

Beställde föresten min nya bikini igår :D
Vad tycks? ;)

Utgång Baby!!!

Det var inte många timmar man var på jobb... En om man ska vara exakt :P haha Där var inte ett skiiit att göra så jag fick köra hem igen. Tjänade en hundring, hade dock velat ha mer men jag nöjer mig. Skulle inte jobbat alls idag. En hundring för att stå och vika servetter i en halv timma. Hahah Bra jobbat där!
Utgång i köpenhamn med Pernilla ikväll? Det var så längesedan jag var ute så det ska bli riktigt härligt :) Konsumera massor av sprit ska jag göra faktiskt, ragga massa snygga grabbar och dansa. Steph anropar Pernilla! Hör av dig så fort du ser detta på 0707 - 19***. Bliver det inte Danmark ikväll så blir det hemma fest hos Kajsa i Malmö, för ut ska jag iaf! Sen är det dags att ta tag i dieten imorgon igen. Hur ska det gå en bakfyllans dag? :P haha

Robinsson ikväll! Det får jag bara inte missa. Anna från sunny ska ju vara med. Du vinner gumman! Hoppas på dig.

fredag 20 mars 2009

Dansk Paradise hotel



Har nu suttit fastklistrad framför datorn och kollat på den danska paradise hotel i snart fem timmar. Är på avsnitt 9 av 25 och Kan bara inte sluta titta. Det är så sjukt kul när man känner halva paradise hotel. Haha Okej där överdrev jag lite men känner Gleager, vi jobbade som bartender ihop på den glade viking i sommras, sedan känner jag Ronnie, det är mitt ex lille bror som även han jobbade i sunny beach för uptours i sommras. Sen kommer även Martin som också jobbade för uptours i sunny beach också in. Men det är inte förän senare och dem avsnitten har jag inte kommit till än! Sjukt roligt iaf!!! Lite märkligt att se Gleager i Paradise hotel bara.

pluggdag

på en fredag.. Usch då vad tråkigt. Haha har kommit på att steph har ett allmänt tråkigt liv faktiskt. Fredag och ska plugga. vilken normal ungdom gör det? Nu väntar jag bara på att mamma ska flytta sig från datorn för den behöver jag. Har bestämt mig för att göra klart marknadsföringen, Psykologin och HHS så det blir undanstökat från mitt liv!!

När jag kom hem låg det två paket på min säng. :D Det var mina tiaror som hade kommit. Vilken jag ska ha än vet jag inte. Båda var lika fina så det blir svårt att välja :(

Nu ska jag fortsätta på marknadsföringen sen får vi se vad kvällen har att erbjuda om jag blir klar med pluggandet i tid vill säga.

Jag älskae solen föresten. så skönt när den tittar fram :D Sommar, sol, bad, fest!

torsdag 19 mars 2009

Savner min skat!

Jeg savner min Skat Lasse. Jeg håber du kommer der ner og besöger mig i Sunny!! Jeg vil du skal arbejde der sammen med mig bag baren!!! Oooooh :(

Nu skiiiiiter jag på matten. vet inte hur många gånger jag har räknat uppgifterna. Tror nästan jag börjar kunna dem innan och utan till nu! Haha och då tänker säkert ni.... "Då borde du ju kunna det till imorgon?!" Men nääää det kan jag faktiskt inte! Vet inte om det är jag som är trögfattad eller om det bajsmöget verkligen är svårt? :S Blir galen på de iaf!
Hade kunnat börja gråta, jag begär ju inte mer än ett G. Ett litet godkännt. Är det fööör mycket begärt? ANTAGLIGEN!

Näää sov gott. Hoppas solen kikar fram imorgon också. Sååå mysigt att se alla så glada nu när våren äntligen börjat titta fram :D HAPPY. SUNSHINE when shes gone... haha

Hur lite jag än vill....

Så måste jag.. :( Måste sätta mig ner nu meddetsamma och plugga matte. Det gick riktigt dåligt på provet idag. kan lätt säga att jag blev röööövknullad till max asså. Tror inte det kommer gå mycket bättre imorgon :S Förstår inte hur det kan vara sååååå svååårt? Derivata hit och dit. Det är väl bara så att matte inte är något för mig :( Det ämnet jag ligger säms till i faktiskt men måste ta tag i min själv och plugga lite nu innan jag hoppa ner i sängen.

Helgen blir inte mycket roligare än mina 3 sista har varit. Måste plugga, har svenskprov, organisation och ledarskaps prov sen även inlämnings uppgickt i psykologi och marknadsföring som jag måste göra i helgen och det är dock inget roligt. :(

Nu måste gloögat åter tillbaka till matteboken :( PUST!!! Ska bli skönt att skolan snart äntligen är över! SUNNY BEACH om 57 dagar!

onsdag 18 mars 2009

Så trött men ändå måste jag!

Ja det kan man verkligen säga... Sååå trött men ändå måste jag plugga inför imorgon. Denna + nästa vecka i skolan är inget att leka med. USCH!!! Hade prov i religion idag, har matte prov imorgon och på fredag, inlämningsuppgift i psykologi, marknadsföring och Hon han och sånt sen prov i svenska på måndag och organisation och ledarskap på tisdag. USCH!!! Varför måste det vara så mycket?
Budade på tradera igår efter en tiara till balen. När jag sedan öppnar min mail hade jag vunnit två, så nu har jag två stycken. Vad ska jag med TVÅ till? Hade uppskattat om ni ville hjälpa mig med vilken av dem jag ska ha?


Nu ska gloögat ner i matteboken! Blir nog inte blund i natt, sådanna fall blir det I matteboken.

måndag 16 mars 2009

Balklänning!

Hade hel mor och dotter dag idag med mammsen. Var ute på stan och kollade efter balklänning till min studentbal. Blev riktigt käääär i den. Hittade en gul lång klänning som mamma köpte till mig. Fick även köpt ett par skor så nu är det bara handskar och tiara kvar. Men det går i ett naffs. Ska köpa en digital kamera så jag kan bli lite bättre att lägga in bilder här på bloggen :P haha

Har sjukt ångest inför veckan. Massor av prov och uppsatser som ska göras. Så kan inte jobba, men måste fukosera mig lite på skolan för nu är det ju bara 60 dagar kvar till sunny! Så nu ska jag stänga av datorn och plugga lite innan sängen kallar.

lördag 14 mars 2009

Händer ikväll?

Jaha då var det redan lördag och snart var helgen över. Precis kommit hem från jobb och har inte en susning om vad jag ska göra ikväll. Något får man väl hitta på?? Någon som har nått tips?

fredag 13 mars 2009

BOOOORIIIING!!!

Åter till en helg då jag bara ska jobba. Cafét imorgon och på söndag 11-16 sedan på söndag kväll blir det Connecting 17-21. :S Hade tänkt jag skulle bli färdig med två arbeten så jag slipper dem i veckan då jag har alla mina prov :S

Ikväll blev det ingen Marita mat, godisskål, chips och dipp eller cola (som jag var sugen på). Höll mig till min tråkiga diet. Men däremot fick jag äta oxfilé vilket smakade suveräääänt :) Hela kvällen har jag underhållit mig själv med att dricka massor av vatten och röka massor av cigg. Inget bra att gå på diet - röker desto mer. Men men thats life!

Sjukt taggad inför Sunny - dagarna räknas ner och just nu befinner vi oss på dag 63, om 40 min är det dag 62 :D Får hoppas dem går som rinnande vatten. Kan inte bärga mig förän jag få återvända til mitt älskade Sunny, bak baren och mitt andra hem!


Nu ska jag sova så det blir ännu en ny dag! Sweet dreams beatches!

Thank god its friday :D

Såååå härligt! Äntligen fredag :D Idag känner jag för att mysa ner mig i soffan med en stor skål godis, chips och dippa och en iskall cola. Till middag skulle jag vela be om Marita mat :P Hahah allså för er som inte vet vad det är så är det fläskfilé i crame fresch sås med pasta. MUMS säger jag bara. Nu vattnas det i munnen på mig. Men går man på diet så gör man! :(



För er som är nyfikna på hur det gick under min första 13 dagars period kan jag säga att det gick finemang. Inte en ända gång fuskade jag! När jag startade stod vågen på 52 kg, idag när jag vägde mig stod den på 48,5 så det har blivit en minskning med 3,5 kg. Måtten runt magen har minskat med 5 cm. Känner mig frääääsch och snygg :) Nu ska jag bara ner några kilo till sen är jag super nöjd :)
Det är ju snart sunny beach - baren och bechen som gäller och då måste man ligga inne med en snygg body ;)

torsdag 12 mars 2009

Äntligen hemma :)

Guuuud va skönt... :) Först skolan och sen jobbet idag. Nu är jag färdig med min diet men går på nästa 13 dagars period imorgon! Måste ju dock ner ett par kilo till nu inte playan 2009 :) haha
Skriver mer imorgon, ÄNTLIGEN helg igen. Men det är min jobbhelg men ändå skönt att slippa skolan :P Hehe

Sov gott. sweet dreams!

onsdag 11 mars 2009

Jag vet precis vad jag VILL!!!

RESELEDARE för fritidsresor. Jag har fått mitt kall i livet och det är att bli reseledare! Jag ska ju jobba som bartender i sommar och jag bara ÄLSKAR det!!! Men nu har jag bestämt mig att jag ska söka in till blue academy school hos fritidsresor. och jag SKA ha en plats till hösten!

Jag ÄLSKAR att resa, träffa nya människor och jag tror bara det är såååå rätt för mig! Längtar först och främst till Sunny beach (Bartender) 65 dagar kvar, sen till studenten och sedan till september då kursen för reseledare börjar.

Ville bara berätta att det är min dröm i livet!

Studiedag

Ja, det kan man verkligen kalla det. Har pluggat på den hemska filosofin nu sen klockan 11 imorse. Alltså i 6 timmar. Och ska jag vara ärlig så är det inte mycket mer jag förstår nu än vad jag gjorde innan. Tror verkligen att jag kommer få mitt första IG någonsinn imorgon :S Jag som verkligen inte vill ha IG på mina prov men vad ska jag göra om det inte fastnar??? Det får gå som det vill säger jag bara!

Min näst sista dag på dieten idag. Det går finfint :) Sista dagen imorgon sen får vi se om jag unnar mig något eller om jag hoppar på nästa direkt. Blir nog lättare att hoppa på nästa direkt. Ska slänga mig i sängen och kolla lite TV. Orkar inte plugga mer :( ´Skolan och plugga är nog det tråkigaste som finns!

tisdag 10 mars 2009

PUST...

Stor djup suck...

Då har man pluggat i fem timmar och är inte ett dugg klokare för det. Förstår mig verkligen inte på filosofi. Varför ska det vara så komplicerat...? Decartes, Hume, Kant, Lock och alla andra filosofer gör inte saken mycket lättare.

Torsken står på kokning i köket. Lunchen till imorgon: kokt torsk med en liten klick smör och lite lite salt. Är väl inte så dåligt? :) Bäst att förbereda ikväll för imorgonbitti har jag ingen ork.

Nu ska jag gå ut och passa på den lilla firren så den inte simmar iväg sen blir det sängen för min del. God natt allesammans. Dröm våta drömmar ;)
Xoxo / S

Super!!!!!!

Dieten går super fint. Är på min 11 dag och nu är det inte lång tid kvar. Imorgon och på torsdag också sen var den perioden avklarad. Funderar väldigt starkt på att gå på nästa 13 dagar preiod direkt efter. Finns fortfarande nått enstaka kilo jag vill bli av med och aldrig hitta igen!!!

Har tagit mig ledigt från jobb idag och imorgon för att ta tag i studierna och plugga lite. Får gå på lite extra nu när jag ska åka till Sunny beach tidigare än väntat. Ska bli såååå härligt att komma här ifrån. Kommer sakna mammsen massor men hon får komma ner och hälsa på! :)

Nu ska jag sätta mig och plugga inför filosofiprovet som vi har på torsdag. Ska fan klara det med BRAVU! Så är det bara....

söndag 8 mars 2009

Flybiljetter!!!

Jaaaa, då kom jag på vad det var jag skulle berätta om mina bokade flygbiljetter. Haha Bokade en flygbiljett ner till sunny beach den 16 maj för att återigen jobba som bartender på Den Glade Viking i sunny beach. Åker hem igen den 30 maj för att gå på balen, vara med på utsparkslekarna och ta studenten!!! Wooohoooo... Sen bokade jag en resa tillbaka igen den 6 juni eftersom det inte fanns något flyg som gick tidigare. Så har lite extra tid med vänner och familj innan jag far iväg ut på min lilla upptäcktsfärd :D haha Ska bli såååå häääärligt. 68 dagar kvar till avresan.

Just nu sitter Jenna vid min andra data och nördar sig. Ska snart plugga lite sedan blir det sängen. Blir en lång dag imorgon i skolan och sedan jobb. Ska vara på skolan halv 8 imorgon för att äta frukost med HH&S gruppen. Själv får man ju inte äta eftersom man går på dieten. Den går riktigt bra faktiskt. Är på min 9 dag idag och har alltså inte många dagar kvar. Imorgon har jag bara 4 dagar kvar sen är jag fri igen. Men ska faktiskt gå direkt in på en annan diet. Så inget mumsigt för min del. Men ska bli skönt det också.

Nu ska jag inte uppehålla er mer. Ska leka med Jenna nu. Natti natti. Xoxo / S

fredag 6 mars 2009

sjuk dag...

Ja det kan man lugnt säga... Har varit så sjukt irriterad hela dagen. Fick inte äta någon frukost ingen lunch så nu har jag precis ätit min middag och det känns faktiskt helt okej nu :D Är lite gladare =) wiiiie Åt lamkottlet med färska frukter. MUMSIGT! När man är hungrig är allt gott :P Haha
Hade tre lektioner i skolan idag. Gick faktiskt hyffsat snabbt. Gick till mamma på lunchen för att jag inte skulle bli sugen. Tog bilen, körde tillbaka till skolan för Peter (Matteläraren) Skulle hjälpa oss igenom lite derivata, sen körde jag och handlade vår dietmat till mig och mamma. Sprang omkring där som en virrpanna. Storhandlade på ca en timme sen tillbaka och hämta mamma på jobb. Guuud vad jag är duktig. När planeras det inför kvällen. Får ju inte lov att dricka så funderar på bio med vår suggermummy sandra :D Bliiiir nog mysigt!



Annars får vi se vad som händer. Skulle berätta något mer idag men just nu kommer jag inte på vad.... Hmmmm? Hahah kommer väl fram i huvudet sen då ;)

torsdag 5 mars 2009

God natt

Jag vet jag är tråkig men det enda jag ska skriva idag är god natt.

Okej.... Kan väl ta lite snabbt då.
Idag försov jag mig till skolan, när jag väl kommer dit är lektionen inställd så jag går till Gina tricot och köper två nya klänningar. Tillbaka till skolan och Filosofin började frågade Peter ( Vår lärare) Om vi hade några frågor. Hade lektion i 10 minuter sen slutade vi. Hade heller ingen Psykologi så jag hade inte behövt komma till skolan idag!!!! Men bättre att komma dit och att alla lektioner är inställda än att man ska gå på dem :P haha

Efter skolan gick jag och fika med tjejerna. Fikade dock inte själv eftersom jag går på min diet. Den går faktiskt fruktansvärt bra. Imorgon kommer bli en tuff dag men det klarar S. Vill man vara fin får man lida pin... Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: INGET!!! Middag: Lammkottlet med sallad. MUMS en fin dag det? Näää verkligen inte! På dåligt humör??? Ved jag inte än, tror det gick över efter 3 dagen. Haha

Bokade mina flygbiljetter idag... Mer om det imorgon!! Natt natt xoxo

onsdag 4 mars 2009

:D

Jag är fan riktigt grym, sjätte dagen på min diet imorgon :) Och jag har klarat mig galant! Mår prima faktiskt. Antagligen går jag på fel men jag går ändå ner i vikt. Det är det som är huvudsaken. Så när jag är färdig med denna och jag har sett resultatet kanske jag går in på den "riktiga" Hehe Ska vara väldigt smal och fiiiin till sommaren. Så man kan stå och jobba i bikini utan att skämmas ;)

Nu ska min babe, L också skicka iväg sin ansökan! Jag hoppas verkligen att hon får jobbet! INGEN är som S & L. Vi är bara BÄST!!!! Älskar dig hjärtat. <3

Nu ska jag sova. Sista dagen på jobb imorgon sen är det långhelg. Det behöver jag verkligen :D Graw

tisdag 3 mars 2009

Hejsan heter jag.....

Hahahahaha har nog inte skrattat så mycket på väldigt väldigt länge. Idag på jobb ringde jag upp en kund men hade väl tankarna på annat håll...? hahahaha När dem svarade hördes S röst högt över hela byggnaden, "Hejsan hetyer jag och ringer från Bredbandsbolaget." Alla började asgarva och jag försökter verkligen bara fortsätta samtalet som om inget hade hänt men lyckades dock inte eftersom även jag bröt ut i skratt. Fick ursäkta mig och lägga på, jag kunde verkligen inte sluta skratta. Det kom så spontant. Hahahaha Precis som att man kan heta Hejsan. Snyyyyggt!

Nu är det bestämmt!!! :) Det blir bartender i Bulgarien med sunny beach i toppen denna sommaren också. Helt fantastiskt kommer det att bli :) Åker ner den 15 maj för att jobba i två veckor. Sen får jag ledigt den andra och tredje juni så då blir det hemfärd till sverige igen. Får ju verkligen INTE missa min student dag. Det är den vikigaste dagen i mitt liv! Sen åker jag tillbaka till sunny beach den 4 juni igen och stannar till säsongen är slut! Det kommer att bli en vild sommar! Så alla som vill ha en sommar dem aldrig glömmer, Kom till Sunny beach och den glade viking!

Nu ska jag fixa färdigt min mat till imorgon. Går fortfarande på dieten. 5 dagen imorgon. Starkt jobbat av mig! Sen kallar sängen, kan nästan höra hur den gamar efter mig ;) Natt natt Xoxo / S

måndag 2 mars 2009

Suuuuuune...

Glömde ju skriva att jag åkte med Jess och hennes Sune hem från jobbet idag :) Super härligt att inte behöva ta bussen. Jess hade varit och köpt en liten Ford Fiesta och hädan efter heter han Suuuuune! ;) Grrraaaawww... Tack för körningen babe! Uppskattar det verkligen :) Love yah

Work work work...

Ja mycket sådannt blir det nu innan man drar iväg till Sunny beach. Tror det blir Sunny iaf. Väntar på mail från min chef. Gick riktigt bra på jobb idag. Fick iväg 4 VOIP (IP-telefoni) och 1 MBB (Mobilt bredband) Riktigt nice faktiskt! :D

Då blire nog stockholm i helgen. :) Intervjun för pacha/Toxic äger rum på hiltonhotell på söndagen så det är bara att förbereda sig :) Vill ju helst ha jobbet så man jan välja sen.

Har lite ångest faktiskt. Tar jag jobbet i Sunny böjar jag jobba den 15 maj. Missar 10 dagar i skolan men ska dock INTE missa min student så flyger hem dagen innan igen och sen tillbaka till Sunny den 4. Hahah Mycket flygande men vad gör man inte för bartenderyrket.

Går bra med dieten. Var riktigt sugen idag. Var nära på att hoppa av den men jag klarade mig :D Så 4 dagen imorgon. Känner mig fan duktig asså :)

Nu ska jag sova så det kan bli ny dag. Natti natti

söndag 1 mars 2009

Guuud va helgen går snabbt.

Denna helgen har jag verkligen inte gjort något annat än och jobbat. Gick bra i cafet och det gick bra på connecting ikväll :)

Andra dagen på dieten gick också super bra. Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 10 skivor skinka och 3 dl naturell yoghurt sen till Middag blev det biff med sallad igen :) Det går faktiskt otroligt bra. Bara andra dagen men annars brukar jag ge upp på första :P haha

Nu ska jag sova, skolan imorgon. Boooring! Xoxo / s