Skulle ha prov i skolan, det var nog den onda tanken som flög upp i mitt huvud som gjorde det. Haha Att jag stannade hemma.
Lagom vid 13 tiden stack jag in till stan för att hämta psykologi böckerna i skolan. Gick inom barista på vägen och tog en cigg med tjejerna innan det var dags att ställa in måtten på min balklänning. Gick till jobb och höll mammsen lite sällskap sedan gick jag vidare till nästa jobb för att sälja lite läbbig IP-telefoni. Hahaha Fick faktiskt sålt 5 stycken. Väldigt stolt över mig själv! När jag sedan kom hem vid 22 tiden satte jag mig och gjorde halva psykologiuppsatsen. Ska göra andra halvan imorgon när jag kan intervjua personen som varit i utvecklingskriserna.
Nu är det dags för lite mer PARADISE HOTEL sen blir det sängen. Natti natt natt :)

Föresten... Bara 52 dagar kvar till SUNNY BEACH!!! Det bliver sååå fedt!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar