torsdag 19 mars 2009

Hur lite jag än vill....

Så måste jag.. :( Måste sätta mig ner nu meddetsamma och plugga matte. Det gick riktigt dåligt på provet idag. kan lätt säga att jag blev röööövknullad till max asså. Tror inte det kommer gå mycket bättre imorgon :S Förstår inte hur det kan vara sååååå svååårt? Derivata hit och dit. Det är väl bara så att matte inte är något för mig :( Det ämnet jag ligger säms till i faktiskt men måste ta tag i min själv och plugga lite nu innan jag hoppa ner i sängen.

Helgen blir inte mycket roligare än mina 3 sista har varit. Måste plugga, har svenskprov, organisation och ledarskaps prov sen även inlämnings uppgickt i psykologi och marknadsföring som jag måste göra i helgen och det är dock inget roligt. :(

Nu måste gloögat åter tillbaka till matteboken :( PUST!!! Ska bli skönt att skolan snart äntligen är över! SUNNY BEACH om 57 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar