måndag 16 mars 2009

Balklänning!

Hade hel mor och dotter dag idag med mammsen. Var ute på stan och kollade efter balklänning till min studentbal. Blev riktigt käääär i den. Hittade en gul lång klänning som mamma köpte till mig. Fick även köpt ett par skor så nu är det bara handskar och tiara kvar. Men det går i ett naffs. Ska köpa en digital kamera så jag kan bli lite bättre att lägga in bilder här på bloggen :P haha

Har sjukt ångest inför veckan. Massor av prov och uppsatser som ska göras. Så kan inte jobba, men måste fukosera mig lite på skolan för nu är det ju bara 60 dagar kvar till sunny! Så nu ska jag stänga av datorn och plugga lite innan sängen kallar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar