Hade tre lektioner i skolan idag. Gick faktiskt hyffsat snabbt. Gick till mamma på lunchen för att jag inte skulle bli sugen. Tog bilen, körde tillbaka till skolan för Peter (Matteläraren) Skulle hjälpa oss igenom lite derivata, sen körde jag och handlade vår dietmat till mig och mamma. Sprang omkring där som en virrpanna. Storhandlade på ca en timme sen tillbaka och hämta mamma på jobb. Guuud vad jag är duktig. När planeras det inför kvällen. Får ju inte lov att dricka så funderar på bio med vår suggermummy sandra :D Bliiiir nog mysigt!

Annars får vi se vad som händer. Skulle berätta något mer idag men just nu kommer jag inte på vad.... Hmmmm? Hahah kommer väl fram i huvudet sen då ;)

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar