Denna helgen har jag verkligen inte gjort något annat än och jobbat. Gick bra i cafet och det gick bra på connecting ikväll :)
Andra dagen på dieten gick också super bra. Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 10 skivor skinka och 3 dl naturell yoghurt sen till Middag blev det biff med sallad igen :) Det går faktiskt otroligt bra. Bara andra dagen men annars brukar jag ge upp på första :P haha
Nu ska jag sova, skolan imorgon. Boooring! Xoxo / s
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar