söndag 1 mars 2009

Guuud va helgen går snabbt.

Denna helgen har jag verkligen inte gjort något annat än och jobbat. Gick bra i cafet och det gick bra på connecting ikväll :)

Andra dagen på dieten gick också super bra. Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 10 skivor skinka och 3 dl naturell yoghurt sen till Middag blev det biff med sallad igen :) Det går faktiskt otroligt bra. Bara andra dagen men annars brukar jag ge upp på första :P haha

Nu ska jag sova, skolan imorgon. Boooring! Xoxo / s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar