När jag kom hem låg det två paket på min säng. :D Det var mina tiaror som hade kommit. Vilken jag ska ha än vet jag inte. Båda var lika fina så det blir svårt att välja :(
Nu ska jag fortsätta på marknadsföringen sen får vi se vad kvällen har att erbjuda om jag blir klar med pluggandet i tid vill säga.
Jag älskae solen föresten. så skönt när den tittar fram :D Sommar, sol, bad, fest!


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar