fredag 20 mars 2009

pluggdag

på en fredag.. Usch då vad tråkigt. Haha har kommit på att steph har ett allmänt tråkigt liv faktiskt. Fredag och ska plugga. vilken normal ungdom gör det? Nu väntar jag bara på att mamma ska flytta sig från datorn för den behöver jag. Har bestämt mig för att göra klart marknadsföringen, Psykologin och HHS så det blir undanstökat från mitt liv!!

När jag kom hem låg det två paket på min säng. :D Det var mina tiaror som hade kommit. Vilken jag ska ha än vet jag inte. Båda var lika fina så det blir svårt att välja :(

Nu ska jag fortsätta på marknadsföringen sen får vi se vad kvällen har att erbjuda om jag blir klar med pluggandet i tid vill säga.

Jag älskae solen föresten. så skönt när den tittar fram :D Sommar, sol, bad, fest!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar