RESELEDARE för fritidsresor. Jag har fått mitt kall i livet och det är att bli reseledare! Jag ska ju jobba som bartender i sommar och jag bara ÄLSKAR det!!! Men nu har jag bestämt mig att jag ska söka in till blue academy school hos fritidsresor. och jag SKA ha en plats till hösten!
Jag ÄLSKAR att resa, träffa nya människor och jag tror bara det är såååå rätt för mig! Längtar först och främst till Sunny beach (Bartender) 65 dagar kvar, sen till studenten och sedan till september då kursen för reseledare börjar.
Ville bara berätta att det är min dröm i livet!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar