tisdag 21 april 2009

Så jävla kasst!

Jag har verkligen blivit dålig på att uppdatera min blogg. Det ber jag så mycket om ursäkt för. Kan bara säga som så att det inte är speciellt kul när man inte har någon digitalkamera så man kan lägga in bilder i inläggen. Men det kommer!!!

Våren är här och jag mår hur underbart som helst. Och dessutom är det ju bara 25 dagar kvar till jag åker till sunny beach! Härligt!

Nu ska jag göra vid mig sen blir det teater med tjejerna och senare ikväll ska jag träffa min Babe :)

måndag 13 april 2009

härligt!

solen lyser och det är underbart! Har jobbat under hela min ledighet. Hade dock hellre varit med vännerna men det är härliga pengar i fickan kan man lungt säga =) I fredags var jag och Jess i köpenhamn på clubIN och träffade Benjamin och Ullrik. Det var super fedt!!! Sa att jag inte skulle dricka men heter man Stephanie så gör man ;)
Tack för en underbar kväll.

Påskafton firade jag tillsammans med familjen =) Äntligen alla samlade igen :D Det var jätte mysigt. Sen blev det utgång med mina kusiner på chilli. Söndags körde jag cabbe till jobb sen crusade vi bara runt i stan :P Haha Var på Nyhavn med Jenna, PA mm och drack öl. Också super härlig kväll.

Nu väntar jag bara på att Maruschka ska höra av sig så ska vi åka upp i stan. Ska nog träffa baby en stund ikväll också :D Wiiiii.... Saknar dig! Massor!!! (K)

fredag 10 april 2009

DU har fått mig käääär...

Usch ja... Precis vad du ville va? Du har fått mig riktgit fucking in love :S Är det bra eller dåligt?? Det är bara du som vet J!

Igår jobbade jag hela dagen. Sen åkte jag hem till Babe och umgicks lite. Riktigt mysigt var det förutom att jag tror jag har fått pollen eller förkylning eller något :S Näsan rann hela tiden, ögonen kliade och Babe sa att jag hade feber, vilket jag inte tror är sant. Han är bara nojig över att jag skulle smitta honom. Hahaha Sov iaf där och som sagt var det super mysigt. Tack för en underbar kväll och en ännu mer underbar natt J! <3

Idag har jag varit och jobbat igen. Får se vad kvällen har att erbjuda. Det är trots allt långfredag :P Haha som om det skulle göra någon skillnad? Lovet är snart slut och det är tillbaka till skolan som gäller. USCH säger jag bara! Kanske blir Danmark ikväll med Jess för att träffa Benjamin :) Han är på besök och då gäller det att passa på. Inte ofta vi träffas inte.

Ha en wonderfull påsk allesammans!

onsdag 8 april 2009

dåligt uppdaterande...

ja det kan jag faktiskt hålla med om. Påsklovet är i fullgång och det enda jag gör är att jobba på cafét. Bra med pengar kommer jag att få på söndag :) Härligt!!!

Du är perfekt för mig babe. S tycker om J. Vill bara det ska vara jag och du babe!!! Tänker på dig hela tiden.

Snart är det dags för Sunny Beach. Just nu är det blandade känslor. Vill verkligen inte åka ifrån min babe! Men vill ändå bara komma iväg. Kommer sakna J jätte mycket!!

söndag 5 april 2009

Steph & Izzy at KRAS!

Jaha... då var den helgen också över. och skönt är det ska jag säga!!! Ångest till 1000 idag. Igår blev det helt föööööööör mycket spit asså, snacka om det!!! Fick karatefylla kan man lugnt säga. Tappade bort min väska, gick inte till jobbet idag, heeeelt katastrof. Men kul hade jag igår iaf.

Dagen har jag spenderat med Babe <3 Sen gick jag och fikade på Pronto med Marika, Sandra och Sofie. Tack för en underbar dag tjejer. =) Och Babe då självklart!!!

Kan inte sluta tänka på dig =( Tänker på dig hela tiden. Trivs att vara med dig och vill bara vara det heeeela tiden! Saknar dig! <3

Steph goes blond!! Sitter med färgen i nu så hoppas det blir bra. Köpte bara en paket, hade inte mer pengar med mig eftersom kortet och plånboken är ju borta :S Får gå in och köpa två färger till imorgon om det så ska bvara för nu fan ska jag vara sexig!!!

lördag 4 april 2009

Jenna 20!

Jaaaaaa.... Då fyller min älskade Jenna 20 imorgon så ska till danmark och fira henne ikväll! Kommer bli sjukt kul!!! :) GRATTIS HONEY!!!






Har precis kommit hem från jobb och fixat mig så nu ska jag snart ta bussen till stan där jag ska möra upp Izzy girl :) Sen tar vi oss över med tåget tillsammans. Ska upp till jobb imorgon också så ska ta det väldigt lugnt ikväll! (HAHAHA... Tror jag på det själv eller?) Ja just nu gör jag faktiskt det! Sen får vi se vart kvällen leder.

Saknar min Babe. Du är sjukt underbar...

onsdag 1 april 2009

Snart helg och lov igen :) Wiiie



Nu går det snabbt tycker jag. Var precis på dag 74 men nu är det bara 42 dagar kvar till Sunny beach. I för sig länge till men går det i detta tempot är det riktigt bra ju! :)


Lördagen fortsatte med Slagt med Pernilla, Jenna, Henka och Johan. Hade super trevligt faktiskt. Ännu en dag man fick lite för mycket att dricka. När slagt hade stängt klockan 06:00 (eftersom man flyttade fram klockan en timme) stack jag på efterfest till klockan 10. Åkte direkt därifrån till jobb och jobbade till klockan 16. Sen vidare till bingot där jag skulle jobba till 23. Riktigt sjukt underbar helg. kunde dock fått mer än 3 timmars sömn. Men sova kan jag göra när jag är död!!!



I måndags satt vi på möllan och tog några öl. Sandra och charlie fyllde år så vi firade dem lite =) GRATTIS ännu en gång. Hoppas ni hade en trevlig kväll.

Nu är det snart helg igen! Så skööönt. Sen lov på det. Kan det bli bättre??


Nu ska jag plugga psykologi. See you!
Miss you Babe..