söndag 5 april 2009

Steph & Izzy at KRAS!

Jaha... då var den helgen också över. och skönt är det ska jag säga!!! Ångest till 1000 idag. Igår blev det helt föööööööör mycket spit asså, snacka om det!!! Fick karatefylla kan man lugnt säga. Tappade bort min väska, gick inte till jobbet idag, heeeelt katastrof. Men kul hade jag igår iaf.

Dagen har jag spenderat med Babe <3 Sen gick jag och fikade på Pronto med Marika, Sandra och Sofie. Tack för en underbar dag tjejer. =) Och Babe då självklart!!!

Kan inte sluta tänka på dig =( Tänker på dig hela tiden. Trivs att vara med dig och vill bara vara det heeeela tiden! Saknar dig! <3

Steph goes blond!! Sitter med färgen i nu så hoppas det blir bra. Köpte bara en paket, hade inte mer pengar med mig eftersom kortet och plånboken är ju borta :S Får gå in och köpa två färger till imorgon om det så ska bvara för nu fan ska jag vara sexig!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar