lördag 4 april 2009

Jenna 20!

Jaaaaaa.... Då fyller min älskade Jenna 20 imorgon så ska till danmark och fira henne ikväll! Kommer bli sjukt kul!!! :) GRATTIS HONEY!!!






Har precis kommit hem från jobb och fixat mig så nu ska jag snart ta bussen till stan där jag ska möra upp Izzy girl :) Sen tar vi oss över med tåget tillsammans. Ska upp till jobb imorgon också så ska ta det väldigt lugnt ikväll! (HAHAHA... Tror jag på det själv eller?) Ja just nu gör jag faktiskt det! Sen får vi se vart kvällen leder.

Saknar min Babe. Du är sjukt underbar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar