onsdag 8 april 2009

dåligt uppdaterande...

ja det kan jag faktiskt hålla med om. Påsklovet är i fullgång och det enda jag gör är att jobba på cafét. Bra med pengar kommer jag att få på söndag :) Härligt!!!

Du är perfekt för mig babe. S tycker om J. Vill bara det ska vara jag och du babe!!! Tänker på dig hela tiden.

Snart är det dags för Sunny Beach. Just nu är det blandade känslor. Vill verkligen inte åka ifrån min babe! Men vill ändå bara komma iväg. Kommer sakna J jätte mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar