
lördag 28 februari 2009
Lördag - Diet - Bartender!

fredag 27 februari 2009
A night at Yamman ;)
Imorse vaknade jag av att Izzy, sara och Jocke kom in i rummet och sa att vi hade försovit oss till första lektionen och full som jag fortfarande var sa jag bara jaja och somnade om. Hahah
Nu sitter jag här, och är sjuk med Izzy :D Ska snart gå till Ölcafet och äta lunch. MYSIGT, meee like. Så vi hörs senare ;) Lunchen väntar! Xoxo / S
onsdag 25 februari 2009
100 dagen? :S
Kollade precis på semestersvenskar. Riktigt sugen blir man på att bara dra ner till thailand igen!!! Nu vet jag iaf vad jag vill efter studenten. Åker och jobbar som bartender under sommaren, sen ska jag gå guidutbildningen för fritidsresor. Det kommer att bli MY new life! And I love it :D
Nu ska jag skriva den internationella ekonomin klart. Xoxo / S
tisdag 24 februari 2009
Det går bra nu :D
Nu är jag go o glad igen. Haft en lite dålig period där jag bara tyckt att allt varit allmänt skiiiit! Men gick till skolan imorse och det känndes faktiskt ganska bra. Det är ju "bara" 99 dagar kvar nu, 6 veckor sen är det iaf lov igen. Efter skolan blev det långfika med flickorna. Mysigt. Sen iväg till jobb. Gick helt okej idag, fick iväg det jag skulle så jag är nöjd. Hade tänkt ta ledigt idag eftersom jag har religion prov imorgon men så blev det inte. Får ta igen pluggandet nu innan det är sovdags. Om man an sova inatt?, det återstår att se!
Dock tagit ledigt imorgon istället. Ska med Jenna och se freestyle fanatics. Ska bli nice faktiskt. :) Hoppas på många läckerbitar! Hehe
Dags att plugga. Så det blir något bra av provet imorgon. Sen ska jag äntligeeeen sova :D Love! Xoxo/ S
måndag 23 februari 2009
Kan inte sova :'(
Vill bara säga "vad var det jag sa???" De blev min andra nollning på jobb idag :( Inte speciellt roligt men hade inte förväntat mig något annat iheller. Det är helt sjukt vad dåligt mitt liv går just nu :(
Kärleken är nere i botten så är ekonomin och turen i spel också!
Allt är allmänt dåligt. Sitter bara och väntar på svar om jobb som bartender i sommar! Vill ju veta vart det blir!!! Kan knappt bärga mig längre!
Nu ska jag smyga och tissa och röka, sen ska jag göra ett nytt försök hos Mr Blund. God natt och sov gott era jävlar! Det är inte ni som har svårt för att sova och ska upp igen om 3 och en halv timme!!!!!!! USCH!!!
Nada sälg???
Ångest..
Xoxo/ S
söndag 22 februari 2009
Blir så fööööörbannad!!!
Har läst ett kapitel om "De finansiella marknaderna" Sen nu ska jag besvara 9 frågor som lyder typ som denna.... " På vilket sätt kan följande händelser påverka den svenska ekonomin? A) På grund av en väntad skattehöjning säljer stora pensionsfonder i USA och Japan ut stora mängder av aktier på den svenska börsen. " Det säger dock inte mig mycket. I kapitlet förklarar dem inget som har med dessa frågorna att göra.
Vill bara hoppa av skolan. Har riktigt ångest av att behöva gå dit där imorgon. Jag vet att det bara är 3 månader kvar. BARA??? Det är fan en hel evighet om man mår så som jag gör när man går till skolan. Kan tyvärr inte förklara min ångest och hur jag mår när jag går dit. Men mår skiiiiit!
lördag 21 februari 2009
KRASNAPOLSKY <3
Gårdagens kväll bjöd på PAAARTY (D) i köpenhamn på KRASNAPOLSKY med Pernilla och Sandrah. Riktigt roligt hade jag. Gamla minnen väcktes till liv och det kändes precis som förr i tiden. Jag ÄLSKAR dig Pernilla. Blev dock inte varannan vatten, nästan, men jag minns hela natten. Känns riktigt bra faktiskt. :) Är stolt över mig själv. Vi alla var fyllon men jag var det minsta fyllot igår. Hahah :)
Blir riktigt pussig av mig när jag är inte är i mitt 100 % fulla bruk. Haha
Idag har jag bara kollat på TV heeeela dagen. Myst ner mig i soffan med popcorn och täcke och kolla på YESman. Ritigt rolig var den. Det är ju Jim Carrey och han är såååå sjukligt rolig. Kan bara inte sluta skratta åt honom. Så den filmen kan jag rekomendera! Bara till att mysa ner er och kolla på den.
Efter det lagade brorsan mat till oss Tack för en god middag lille bror. Precis lagom till melodifestivalen. Tyckte inget bidrag var så där suuuuuper bra. Blev faktiskt lite besvien på EMD. Hade förväntat mig så mycket mer av dem. Men ju mer jag lyssnar på låten desto bättreblir den. Tyckte även ALLA med Sofia och Så vill stjärnorna med Molly Sandén var hyffsat bra. Rätt bidrag som gick till finalen iaf!
Efter melodifestivalen kom Hot Chicks på TV så fastnade framför den också. Haha nu sitter jag här i min säng och ska väl snart tända TVn igen. Så slöööö jag är idag då, men det kan vara mysigt det också. Sista dagen imorgon sen är det skolan igen :( USCH!!! Vill verkligen INTE!
Xoxo/ S
fredag 20 februari 2009
Köpenhamn i aften!!
Ha en riktigt bra fredag allesammans. See you in KBH ;) Bee there. Xoxo/ S
torsdag 19 februari 2009
Äntligen helg :)
Gick hyffsat på jobb ikväll, fick iväg 3. Hade möte med chefen så miste lite tid där men men det gick bra ändå.. Ledig från jobb nu i 3 dagar. Ska bli super härligt. Får se vad helgen har att bjuda på. Tror bara det blir en lugnt helg faktiskt. Det behöver jag!! Vill ha en lugn helg med mysig middag och film kväll. :D
Nu blir det TV och mysa ner sig i sängen. Sov gott. xoxo / S
onsdag 18 februari 2009
glashalt.
Nu ska jag mysa ner mig och kolla på någon bra film. Sov gott allesammans. Xoxo / S
One step at a time.
Igår gick det riktigt illa på jobb. Haha Min första nollning, alltså jag sålde ingenting. :( Men men.. Går väl bättre idag? Eller?
Efter jobb igår följde Jess med mig hem. Vi skrev CV till henne sen satt vi bara och kollade på TV till mammsen kom hem med bilen. Körde Jess hem och ville bara att Jordin Sparks - One step at a time skulle spelas. När jag kör hem kommer den!! :) wiiie Höjer musiken till max och sjunger med hela vägen. Haha http://www.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg
Nu är det dags för duschen sen blir det jobb igen :( Vill verkligen inte. Vill bara ta studenten så jag kan komma här ifrån. Mår inte speciellt bra just nu. Vill bara iväääääg!! Så trött på detta nu! Alla andra säger att dem inte vill ta studenten och sluta skolan. Är det något fel på dem eller??? Det är ju de man sett fram emot nu i 12 år. Låt den sista tide bara gå ruskigt snabbt. Helst så snabbt att man inte hinner blinka. Det är 104 dagar kvar eller något sådannt? Låt dem gå som en!!
Nä nu ska jag in i duschen. Xoxo / S
tisdag 17 februari 2009
H.e.a.t - 1000 miles

måndag 16 februari 2009
Give me all night long.
Nu ligger jag i sängen efter en kväll på jobbet. Gick hyffsat bra, mest massa skrattattacker från min sida. Vet inte hur många namn jag uttalar fel varje gång jag jobbar. Sjukt kul hade vi iaf. ADVOKAT = Advokatt för mig :P Trodde det var ett utländskt namn så skulle svänga till med bokstäverna lite. Hahahaha... Sålde 4 men kan bara räkna 3 eftersom som jag sålde den 4 åt en kompis. Hon behövde hjälp med samtalet eftersom det var en dansk, så då fick Miss D komma och hjälpa till. Egentligen var dett mitt sälj eftersom jag genomförde hela samtalet men hon fick behålla det. Hon kanske hjälper mig en annan gång :) Världen är till för man ska hjälpa varandra!
lev mens du gør det, elsk mens du tør det! Jag bara Älskar de danska språket! Det är riktigt vackert. Riktigt sexigt när killar snackar danska.. Muuuuums!
Natti natti, nanna gott, ses i morgon, jag älskaaaaar diiiig. <3>
Vill INTE!!!!!
Iaf ska hoppa in i duschen och sen blir det jobb igen. Idag är en sånn dag då jag bara vill ligga kvar i sängen. Livet känns helt jävla meningslöst och det snöar ute igen! ÅÅÅÅhhhh kan det inte bara bli sommar, sol, studenten och utlandet, bartender? Vill inte tillbaka till skolan efter lovet! Vill INTE!!! 107 dagar kvar till studenten!!!

Nä nu kallar duschen. Xoxo / S
söndag 15 februari 2009
I dont wanna work today
Inte gjort något annat alls idag. Bara jobb och nu kallar sängen.
Savner dig. Vil at det skal vare dig og mig! <3 Mitt hjärta är inte helt utan dig!!!

Natti natt... Xoxo / S
lördag 14 februari 2009
Mums, det satt fint i magen.
Alla hjärtans dag.



fredag 13 februari 2009
Jenna my dear!
fy fan va vi e bäst! inge jävla bajs 13 här. detta är en fucking tur dag. *rap* nu är vi hos mig o dricker. sen blir det någon nu klubb på s som hålls på buddha. fett ös medvetslös. tjoho :D
pusss vi sriver senare
Seduction - Buddah with my ladies <3
Nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska lägga på mitt sista makeup sen ska jag bege mig till bussen. Fick föresten pengar av sugerMummy till kvällens dricka! Tack, I love you.
Ha en trevlig fredag allesammans och förbered njurarna och levern inför sommaren 2009! Xoxo / S
torsdag 12 februari 2009
Betyder.
Till döden skiljer oss åt Tjejer!
Ute igen :D wiiie

onsdag 11 februari 2009
Seduction!
MISS YOU ALL!

tisdag 10 februari 2009
Äntligen!! så sköööönt...
Om det blir skolan eller inte imorgopn är fortfarande osäkert... Känner att jag är så pass pigg att jag orkar gå dit men man ska alltid vara hemma en extra feberfi dag. Det lärde jag mig på dagis... (A) Så får se vad jag känner för imorgon. Har psykologin jag verkligen måste plugga på också, så kanske tar dagen och stannar hemma men ändå är lite flitig av mig. Haha
Idag har jag inte heller gjort speciellt mycket. Legat i sängen och försökt läsa lite psykologi, sovit, kollat film, alltså bara legat i sängen. Börjar bli ganska trött på det nu faktiskt!
Nu ska jag tillbaka ner i sängen och kolla på Navy CIS. Sååååå bra! Gillar den serien. Xoxo / S
Vandrande schema?
Det som är mest irriterande är att dem vet att jag är sjuk. Varje gång dem frågar en fråga måste jag resa mig upp och gå och kolla på schemat men jag orkar faktiskt inte. Vill så gärna vara dem till lags men kroppen säger ifrån och det gör jag också nu. Snälla, skicka inte sms/ring innan klockan 12 nu när jag är sjuk. Ställer ingen klocka på morgonen eftersom jag har svårt att sova om natten men efter 12 borde jag vara vaken.
Känns ganska dåligt att mina vänner smsar mig som om jag vore ett schema men inte kan fråga hur jag mår...? Är inte det en självklart sak att fråga en vän som legat hemma i fem dagar??
Ska försöka plugga Psykologi hela dagen idag. Kombinera sova med Psykologin. Blir nog jätte bra! Hade dock bara velat göra mig fräsch, åka upp till stan och ta en fika. Hade varit underbart mysigt men är man sjuk så är man! Xoxo / S
måndag 9 februari 2009
Nytt namn
Ännu en dag i sängen.
Dagarna går hyffsat fort och just nu ska jag bara fokusera på att bli frisk och på psykologin. Läser så mycket jag orkar. Ska ha prov på torsdag och just nu känns det som att allt kommer gå åt pipan men det får vi se på torsdag. Lika snabbt som det kommer in (fast det går inte IN speciellt snabbt) lika snabbt går det ut ( och ut går det väldigt snabbt, kanske lite för snabbt) Så vi får se hur allt går, ska inte hoppas på allt för mycket!
Lov nästa vecka blir det iaf och skönt ska det bli. Bara önskar att man kunde tillbringa det korta snabbgående lovet under en palm i 50 graders värme och dricka pina colada. MUMS! Men drömma kan man ju! Om inte S får för sig något väldigt mycket IMPULS!!! Hahah
Nu ska jag hoppa ner under täcket och kolla film, eller kanske läsa lite i min bok? Den har jag inte läst nu sen jag blev sjuk. Har verkligen inte haft ork till något annat än sova, ligga och hosta sen sova igen. Men som tur är, är man ju på bättringsstigen :) Xoxo / S
söndag 8 februari 2009
New things...
Tempen är i sönder så kan inte se hur många graders feber man har men mamma är som en levande temp och kunde säga att jag hade feber. Mer än så kunde hon inte säga, bara att jag var alldeles för varm.
Ska plugga lite psykologi till sen blir det sängen. Inte sovit något på hela dagen så får nog sova lite i natt. SKÖNT! Blir ingen skola imorgon iheller, men får se hur jag mår på tisdag.
Bara denna veckan också sen är det lov. SKÖNT det också. Haha det behöver jag. :)
xoxo / S
Vilken helg.
Idag är det lite bättre, tar 3 tabletter var 4 timme. Får se hur jag mår imorgon, annars blir det läkaren. Feber, hosta, kli i halsen, ont i öronen och så himmla ont i hela kroppen efter hostandet.
Nu ska jag inte klaga mer. Det är inte ofta jag är sjuk och ibland kan det vara ganska skönt men känner mig så ensam nu. Önskar att du var här.
Jeg savner dig!
fredag 6 februari 2009
Sängliggande :(
Skulle egentligen till Sara på middag ikväll men eftersom jag ligger i sängen och nästan inte orkar ta mig upp får ag ju hoppa över det :( GRATTIS i efterskott iaf och hoppas din kväll bli lyckad fast inte jag är med ;) hihi
Mamma köpte ett dataspel till mig innan :D Så nu har jag något att roa mig med. ska återgå till det nu :P hehe Hoppas ni alla får en fantastisk fredag xoxo/S
torsdag 5 februari 2009
Sjuklingen tycker det är Överskattat!
Månsiiiboy släppte av mig utanför Centralen för det var meningen att jag skulle gå därifrån till jobb men ville inte gå dit så tidigt. Så tog mina tunga, trötta steg ner mot Gustav igen, kollade hur mycket pengar jag hade på kontot. 113 kr, OOOOJOOOJOOOJ så rik jag är ;) Hahah
Gick ner på stortorget igen för att prova på Max hamburgare som alla har snackat så mycket om. Hade inte ätit något på hela dagen och var verkligen inte hungrig iheller men kände att jag behövde det, annars skulle jag trillat ihop vilken sekund som helst och det är ju inte bra! Det enda jag kan säga om Max är att det är väldigt ÖVERSKATTAT! Det var verkligen inte så gott som alla säger. Kunde lika gärna ätit hamburaren i kiosken vid sidan av huset. Haha OM jag nu hade haft någon?
Beger mig tillbaka till jobb. Läste lite i min bok sen började jag att jobba. Gick inget speciellt vidare idag faktiskt. Fick dock bara iväg 2 men men det får räcka :P Haha
NU förstår jag också varför! 39,6 graders feber är det ingen som orkar jobba med. Usch nu ska jag bara krypa ner i min varma säng och gooosa :D Mysigt ska det bli!
En annan riktigt bra bok ni måste läsa är JENNA JAMESSON - Att älska som en porrstjärna. Den är nästan ännu bättre än PS, I Love You! Vet inte riktgit än eftersom jag inte kommit så långt. Det är två helt olika böcker också så det går inte att säga vilken som är bäst. Dem är bäst båda två!
Nu kallar sängen på sjuklingen. Får se om det blir någon skola imorgon. Xoxo / S
onsdag 4 februari 2009
Skolan next
Klockan är 08:38 och det är dags för mig att ta mig till bussen. Ska ju allt med den kl 09:01 och hade tänkt hinna borsta tänderna också. Lite ofresht annars. Nu ska jag till skolan och ha matte, marknadsföring, filosofi och psykologi. 09:55-15:40 sen är det jobb från 17-21. Ska bli MINST 5 sälj idag också :D Det klarar jag! hehe
Ha en underbar dag. xoxo / S
Steph is back on track ;)
Har inte så mycket mer jag vill dela med mig av idag. Vill bara säga att jag vill ha Tess frisk och kry igen. Saknar dig gumman. Bliii friiiiisk NU! <3
Nu ska jag nanna kudden. Natt natt xoxo / S
tisdag 3 februari 2009
Tess <3
måndag 2 februari 2009
Tiden börjar rulla på?
Bilder från lördags kvällen :)


söndag 1 februari 2009
Bli frisk snart igen.
Kvällen igår med tjejerna var heeeelt fakntastisk. Först middag hemma hos Maruuuschka där det bjöds på laxmacka med någon röra till förrätt, till middag, baconlindade kycklingfilé med klyftpotatis och sallad och till efterrätt bjöds det på varma frukter med vit smält chokolad med mandelflan. En riktigt fantastisk middag. Alla Creds till dig och dina föräldrar! Tack så jätte mycket. Vi förfestade och stämningen var på topp. Vid 23 - tiden tog vi oss in till Indian haircut och drack öl och shottade blue fish shotts sedan vinglade vi ner mot Deep, dansade hela natten och hade riktigt kul. Tack för en skiiit trevlig kväll tjejer! <3
Nu ska jag sätta mig och skriva mitt hyllningstal jag ska hålla på svenskan imorgon. Vad ska jag välja? Studenten, födelsedag eller bröllop. Jag är INGEN talare! Hahaha



.jpg)






