Fick reda på igår kväll att Theres blivit inlag på sjukhuset för hon har fått två blodproppar i huvudet. Hon kommer antagligen inte hem förän om en vecka :( Bli frisk snart igen. ÄLSKAR DIG TJEJEN <3 Var där och hälsade på några timmar tidigare idag. Helt söt var hon tillsammans med sin droppställning. Haha
Kvällen igår med tjejerna var heeeelt fakntastisk. Först middag hemma hos Maruuuschka där det bjöds på laxmacka med någon röra till förrätt, till middag, baconlindade kycklingfilé med klyftpotatis och sallad och till efterrätt bjöds det på varma frukter med vit smält chokolad med mandelflan. En riktigt fantastisk middag. Alla Creds till dig och dina föräldrar! Tack så jätte mycket. Vi förfestade och stämningen var på topp. Vid 23 - tiden tog vi oss in till Indian haircut och drack öl och shottade blue fish shotts sedan vinglade vi ner mot Deep, dansade hela natten och hade riktigt kul. Tack för en skiiit trevlig kväll tjejer! <3
Nu ska jag sätta mig och skriva mitt hyllningstal jag ska hålla på svenskan imorgon. Vad ska jag välja? Studenten, födelsedag eller bröllop. Jag är INGEN talare! Hahaha
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar