tisdag 10 februari 2009

Äntligen!! så sköööönt...

Tog precis en dusch. Kan säga att jag var i himmel riket. Har varit så sjuk att jag inte orkat ta mig upp ur sängen, alltså inte duscha på en himmla massa dagar. Ganska ofräscht men vad ska man göra om man verkligen inte kan? Är iaf duschad och ren nu :) Känns super härligt. Ska byta sängkläder också så det kan bli lite fräschare i sängen också eftersom det varit mitt hem dem senaste 5 eller 6 dagarna.

Om det blir skolan eller inte imorgopn är fortfarande osäkert... Känner att jag är så pass pigg att jag orkar gå dit men man ska alltid vara hemma en extra feberfi dag. Det lärde jag mig på dagis... (A) Så får se vad jag känner för imorgon. Har psykologin jag verkligen måste plugga på också, så kanske tar dagen och stannar hemma men ändå är lite flitig av mig. Haha

Idag har jag inte heller gjort speciellt mycket. Legat i sängen och försökt läsa lite psykologi, sovit, kollat film, alltså bara legat i sängen. Börjar bli ganska trött på det nu faktiskt!

Nu ska jag tillbaka ner i sängen och kolla på Navy CIS. Sååååå bra! Gillar den serien. Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar