Ska börja göra min blogg lite mer intressant!!! Sååå fort jag köpt min nya digital kamera så jag kan lägga in bilder. Kollade precis igenom en annan Stephanies blogg och insåg att det är så mycket trevligare med lite bilder osv.
Tempen är i sönder så kan inte se hur många graders feber man har men mamma är som en levande temp och kunde säga att jag hade feber. Mer än så kunde hon inte säga, bara att jag var alldeles för varm.
Ska plugga lite psykologi till sen blir det sängen. Inte sovit något på hela dagen så får nog sova lite i natt. SKÖNT! Blir ingen skola imorgon iheller, men får se hur jag mår på tisdag.
Bara denna veckan också sen är det lov. SKÖNT det också. Haha det behöver jag. :)
xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar