Nu är jag go o glad igen. Haft en lite dålig period där jag bara tyckt att allt varit allmänt skiiiit! Men gick till skolan imorse och det känndes faktiskt ganska bra. Det är ju "bara" 99 dagar kvar nu, 6 veckor sen är det iaf lov igen. Efter skolan blev det långfika med flickorna. Mysigt. Sen iväg till jobb. Gick helt okej idag, fick iväg det jag skulle så jag är nöjd. Hade tänkt ta ledigt idag eftersom jag har religion prov imorgon men så blev det inte. Får ta igen pluggandet nu innan det är sovdags. Om man an sova inatt?, det återstår att se!
Dock tagit ledigt imorgon istället. Ska med Jenna och se freestyle fanatics. Ska bli nice faktiskt. :) Hoppas på många läckerbitar! Hehe
Dags att plugga. Så det blir något bra av provet imorgon. Sen ska jag äntligeeeen sova :D Love! Xoxo/ S

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar