söndag 15 februari 2009

I dont wanna work today

Precis vad jag kände idag. Var på jobb klockan 12 imorse och kom precis hem. Gick faktiskt riktigt bra! Sålde 7 idag så nu får jag min 100 % provision :) wiiie.

Inte gjort något annat alls idag. Bara jobb och nu kallar sängen.


Savner dig. Vil at det skal vare dig og mig! <3 Mitt hjärta är inte helt utan dig!!!





Natti natt... Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar