torsdag 12 februari 2009

Betyder.

Ville bara säga att ni betyder väldigt mycket för mig! Jess, Sandra, Marika, Jenna, Perry pernill, Janiina, Izzy, Tess, Ewa och många, många fler. Egentligen brukar jag säga inga nämnda, inga glömda. Det bästa jag vet är mina flickor. Tack för att ni finns! Utan er hade jag bara varit ett gruskorn i saharas öken. Men med er är jag så mycket mer! Tack <3>

Till döden skiljer oss åt Tjejer!

1 kommentar:

  1. Älskar dig med stumpgump!!!!!!
    =) du får ta och ta nån dag och resa till Borås och till mig =) =)
    Saknar dig hjärtat!!
    puss pusss

    SvaraRadera