måndag 2 februari 2009

Tiden börjar rulla på?

Bilder från lördags kvällen :)
Maten var riktigt gooood :D





Då kanske tiden börjar gå lite snabbare igen :) Fick reda på igår att man var välkommen tillbaka till Connecting sweden så börjar jobba imorgon igen. Har nu tre jobb, haha låter kanske lite mycket men det ena jobbet jobbar jag bara på varannan helg. Har dock inte blivit något på över en månad nu. Och det andra jobbet är jag bara extra anställd vid behov men imorgon börjar det tuffa livet igen. Först skolan och sen jobb. Ska ändå bli kul :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar