Är fortfarande sängliggande fast med lite mindre feber och lite mindre hosta. Det går iaf åt rätt håll. Var inte i skolan idag och ska inte dit imorgon iheller eftersom jag inte känner mig bra. Måste dock ringa mitt nya jobb och berätta varför jag inte dyker upp så dem inte tror att jag bara skiter i det.
Dagarna går hyffsat fort och just nu ska jag bara fokusera på att bli frisk och på psykologin. Läser så mycket jag orkar. Ska ha prov på torsdag och just nu känns det som att allt kommer gå åt pipan men det får vi se på torsdag. Lika snabbt som det kommer in (fast det går inte IN speciellt snabbt) lika snabbt går det ut ( och ut går det väldigt snabbt, kanske lite för snabbt) Så vi får se hur allt går, ska inte hoppas på allt för mycket!
Lov nästa vecka blir det iaf och skönt ska det bli. Bara önskar att man kunde tillbringa det korta snabbgående lovet under en palm i 50 graders värme och dricka pina colada. MUMS! Men drömma kan man ju! Om inte S får för sig något väldigt mycket IMPULS!!! Hahah
Nu ska jag hoppa ner under täcket och kolla film, eller kanske läsa lite i min bok? Den har jag inte läst nu sen jag blev sjuk. Har verkligen inte haft ork till något annat än sova, ligga och hosta sen sova igen. Men som tur är, är man ju på bättringsstigen :) Xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar