Nu ligger jag i sängen efter en kväll på jobbet. Gick hyffsat bra, mest massa skrattattacker från min sida. Vet inte hur många namn jag uttalar fel varje gång jag jobbar. Sjukt kul hade vi iaf. ADVOKAT = Advokatt för mig :P Trodde det var ett utländskt namn så skulle svänga till med bokstäverna lite. Hahahaha... Sålde 4 men kan bara räkna 3 eftersom som jag sålde den 4 åt en kompis. Hon behövde hjälp med samtalet eftersom det var en dansk, så då fick Miss D komma och hjälpa till. Egentligen var dett mitt sälj eftersom jag genomförde hela samtalet men hon fick behålla det. Hon kanske hjälper mig en annan gång :) Världen är till för man ska hjälpa varandra!
lev mens du gør det, elsk mens du tør det! Jag bara Älskar de danska språket! Det är riktigt vackert. Riktigt sexigt när killar snackar danska.. Muuuuums!
Natti natti, nanna gott, ses i morgon, jag älskaaaaar diiiig. <3>

Nik og Jay ; en dag tilbage :)
SvaraRaderaHåller med stephanie, danska är råsexigt ! :D