onsdag 4 februari 2009

Steph is back on track ;)

Gick faktist riktigt bra på jobb idag. Fick iväg 5 st :D Man ska ha ungefär 4 per pass så det tycker jag är helt okej för andra dagen :) Steph is back on tack ;) hehe

Har inte så mycket mer jag vill dela med mig av idag. Vill bara säga att jag vill ha Tess frisk och kry igen. Saknar dig gumman. Bliii friiiiisk NU! <3

Nu ska jag nanna kudden. Natt natt xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar