Därefter blev det melodifestivalen, riktigt mysigt var det. Heat och Måns var lätt bäst! och dem gick vidare till finalen båda två. Då blev jag riktigt glad :) Alla bidrag var bra idag förutom ett, och kan ni gissa vilket det var? Jooo, det bidraget vi alla tyckte var dåligt! Hahah Lasse Lindh och bandet. Usch säger jag bara. Tack för en riktigt god middag, en riktigt trevlig och rolig kväll. Jag älskar er, Kaj och Lena. Ni är som en familj till mig.
Kom hem för inte så längesen. Ska hoppa ner i sängen nu eftersom det är jobb 9 timmar i morgon. PUST!!! Börjar kl 12:00 och slutar kl 21:00. Sååååå tråkigt men jag måste eftersom jag varit sjuk. :(
God natt och sov gott allesamman. Xoxo / S
.jpg)




Inga kommentarer:
Skicka en kommentar