torsdag 5 februari 2009

Sjuklingen tycker det är Överskattat!

Morgonen började med bussen in till stan kl 09:00. Hade matte, marknadsföring, Filosofi och Psykologi. Slutade typ 15:20, vilket vad dåligt just idag. Skulle vara på jobb kl 17 så vad skulle jag nu göra i en och en halv timme helt själv? *PUST*

Månsiiiboy släppte av mig utanför Centralen för det var meningen att jag skulle gå därifrån till jobb men ville inte gå dit så tidigt. Så tog mina tunga, trötta steg ner mot Gustav igen, kollade hur mycket pengar jag hade på kontot. 113 kr, OOOOJOOOJOOOJ så rik jag är ;) Hahah

Gick ner på stortorget igen för att prova på Max hamburgare som alla har snackat så mycket om. Hade inte ätit något på hela dagen och var verkligen inte hungrig iheller men kände att jag behövde det, annars skulle jag trillat ihop vilken sekund som helst och det är ju inte bra! Det enda jag kan säga om Max är att det är väldigt ÖVERSKATTAT! Det var verkligen inte så gott som alla säger. Kunde lika gärna ätit hamburaren i kiosken vid sidan av huset. Haha OM jag nu hade haft någon?

Beger mig tillbaka till jobb. Läste lite i min bok sen började jag att jobba. Gick inget speciellt vidare idag faktiskt. Fick dock bara iväg 2 men men det får räcka :P Haha
NU förstår jag också varför! 39,6 graders feber är det ingen som orkar jobba med. Usch nu ska jag bara krypa ner i min varma säng och gooosa :D Mysigt ska det bli!

En annan riktigt bra bok ni måste läsa är JENNA JAMESSON - Att älska som en porrstjärna. Den är nästan ännu bättre än PS, I Love You! Vet inte riktgit än eftersom jag inte kommit så långt. Det är två helt olika böcker också så det går inte att säga vilken som är bäst. Dem är bäst båda två!

Nu kallar sängen på sjuklingen. Får se om det blir någon skola imorgon. Xoxo / S

1 kommentar: