Ikväll blir det Seduction - Buddah lounge som gäller. Jag och mina flickor ska slå klackarna i taket så att det ryker om de. Känner mig faktiskt riktigt snygg ikväll ;)Grabbar, steph söker man ;) Bjuder ni ikväll? :P haha Skönt att ha dig tillbaka i gänget Jenna. Det är DU och JAG för alltid - säger bara SUNNY BEACH 2007!
Nu har jag inte tid att sitta här mer. Ska lägga på mitt sista makeup sen ska jag bege mig till bussen. Fick föresten pengar av sugerMummy till kvällens dricka! Tack, I love you.
Ha en trevlig fredag allesammans och förbered njurarna och levern inför sommaren 2009! Xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar