Så kan man inte heller sova :( Kan dagen bli sämre eller??? Luktar mat i hela huset och jag är sjuuuukt hungrig. Har endast ätit 2 knäckemacor idag och vill absolut inte äta innan sängdags!
Vill bara säga "vad var det jag sa???" De blev min andra nollning på jobb idag :( Inte speciellt roligt men hade inte förväntat mig något annat iheller. Det är helt sjukt vad dåligt mitt liv går just nu :(
Kärleken är nere i botten så är ekonomin och turen i spel också!
Allt är allmänt dåligt. Sitter bara och väntar på svar om jobb som bartender i sommar! Vill ju veta vart det blir!!! Kan knappt bärga mig längre!
Nu ska jag smyga och tissa och röka, sen ska jag göra ett nytt försök hos Mr Blund. God natt och sov gott era jävlar! Det är inte ni som har svårt för att sova och ska upp igen om 3 och en halv timme!!!!!!! USCH!!!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar