Dååå är kvällen planerad. Bliver Danmark med Köpenhamn i spetsen. Men PerryPernill och Sandrah! Det var längesen så jag kan lova att kvällen blir toppen... Ska dock dricka varannan vatten idag faktiskt. Ville minnas kvällen! OCh det kommer jag göra.
Ha en riktigt bra fredag allesammans. See you in KBH ;) Bee there. Xoxo/ S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar