Då är det dags för jobb. Vet inte vad det är med mig men just nu så känns allt tungt. Är inte alls på humör för att gå till jobbet. Hade egentligen bara velat stanna hemma. Känner på mig att det inte kommer gå något vidare bra idag, alltså inga sälg. Men vilken tur/otur jag har att jag har timlön :P Annars hade jag ju inte behövt gå dit. Men men, allt för med sig något annat eller som man brukar säga allt dåligt för med sig något bra. Får väl se hur det går ikväll då... Dags att gå till bussen, inte precis så att den väntar på mig. Ha en underbar måndag allesammans. Xoxo/ S
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar