Är hemma hos Jenna Davis nu. Har precis fått i mig min första drink ;) hehe Känner på mig att det kommer bli en kanon kväll, inget jävla fredagen den 13 snacka hos mig tack ;) Hahaha
fy fan va vi e bäst! inge jävla bajs 13 här. detta är en fucking tur dag. *rap* nu är vi hos mig o dricker. sen blir det någon nu klubb på s som hålls på buddha. fett ös medvetslös. tjoho :D
pusss vi sriver senare
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar