onsdag 18 februari 2009

One step at a time.

Riktigt skön låt. Jag bara älskar den!!!

Igår gick det riktigt illa på jobb. Haha Min första nollning, alltså jag sålde ingenting. :( Men men.. Går väl bättre idag? Eller?

Efter jobb igår följde Jess med mig hem. Vi skrev CV till henne sen satt vi bara och kollade på TV till mammsen kom hem med bilen. Körde Jess hem och ville bara att Jordin Sparks - One step at a time skulle spelas. När jag kör hem kommer den!! :) wiiie Höjer musiken till max och sjunger med hela vägen. Haha http://www.youtube.com/watch?v=yzyys6kW8yg



Nu är det dags för duschen sen blir det jobb igen :( Vill verkligen inte. Vill bara ta studenten så jag kan komma här ifrån. Mår inte speciellt bra just nu. Vill bara iväääääg!! Så trött på detta nu! Alla andra säger att dem inte vill ta studenten och sluta skolan. Är det något fel på dem eller??? Det är ju de man sett fram emot nu i 12 år. Låt den sista tide bara gå ruskigt snabbt. Helst så snabbt att man inte hinner blinka. Det är 104 dagar kvar eller något sådannt? Låt dem gå som en!!


Nä nu ska jag in i duschen. Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar