Jävla Hor, fitt idiot. Åååååhhh, nu hade jag bara velat säga alla möjliga svordommar. Bara skrika min ilska rakt ut i luften. Jag pallar bara inte! Hur fan kan det vara så jävla svårt? Kan nästan tro att det är jag som är dum i huvudet faktiskt. Trodde dock inte denna jävla internationella ekonomin skulle ta mer än 2 timmar men nu har jag suttit här i nästan 5 och är ändå inte färdig. Huuuuur svååååårt kan det vaaaaaraaa???
Har läst ett kapitel om "De finansiella marknaderna" Sen nu ska jag besvara 9 frågor som lyder typ som denna.... " På vilket sätt kan följande händelser påverka den svenska ekonomin? A) På grund av en väntad skattehöjning säljer stora pensionsfonder i USA och Japan ut stora mängder av aktier på den svenska börsen. " Det säger dock inte mig mycket. I kapitlet förklarar dem inget som har med dessa frågorna att göra.
Vill bara hoppa av skolan. Har riktigt ångest av att behöva gå dit där imorgon. Jag vet att det bara är 3 månader kvar. BARA??? Det är fan en hel evighet om man mår så som jag gör när man går till skolan. Kan tyvärr inte förklara min ångest och hur jag mår när jag går dit. Men mår skiiiiit!
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar