fredag 27 februari 2009

A night at Yamman ;)

Igår var det då vår "100 dagars" kvar till studenten, egentligen 97 dagar men men... Började med skola, jobb och sedan förfest hos Izzy :D Riktigt trevligt gäng som var här. Vid 22:30 tog alla taxi in till Yamman utom jag och Izzy om fortsatte att förfesta. Hon tvingade mig att shotta ren vodka och alkis som jag är drock jag dem också. Hahah sinnes! Vid 23:30 tog vi på oss stövlarna och ringde taxin. "Vad var namnet tack???" och Izzy bara Rick James. Hahahah Den tjejen är sjuk!! :D Sen när taxin kom åkte vi vidare till Yamato på lilla torg där festen skulle hållas.

Imorse vaknade jag av att Izzy, sara och Jocke kom in i rummet och sa att vi hade försovit oss till första lektionen och full som jag fortfarande var sa jag bara jaja och somnade om. Hahah
Nu sitter jag här, och är sjuk med Izzy :D Ska snart gå till Ölcafet och äta lunch. MYSIGT, meee like. Så vi hörs senare ;) Lunchen väntar! Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar