Hmmm kul?? Visste inte att någon hade biljett men nu visar det sig att Izzy hade. Dem är slut sålda och jag har ingen :( Alltså, ingen 100dag för mig inte :( Är det inte sånnt man ska ägna sig till nu i slutet av gymnasiet?? Skaffa sig minnen för livet.
Kollade precis på semestersvenskar. Riktigt sugen blir man på att bara dra ner till thailand igen!!! Nu vet jag iaf vad jag vill efter studenten. Åker och jobbar som bartender under sommaren, sen ska jag gå guidutbildningen för fritidsresor. Det kommer att bli MY new life! And I love it :D
Nu ska jag skriva den internationella ekonomin klart. Xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar