Då var det bestämt att det blir Seduction med vännerna på fredag. Vem som följer med vet jag inte riktigt än men några stycken blir vi iaf :) Tack för fribiljetterna A <3>Saknar sommaren 2008! - DEN GLADE VIKING sunny beach.
MISS YOU ALL!
Vilken destination det blir i sommar är inte riktigt klart än. Antingen Cypern med Ayia Napa i spetsen eller Grekland med Rhodos. Får se vilket av jobben jag får. Ska på intervju för en av Rhodos stösta och bästa nattclubbar den 8 mars i stockholm. Något jag ser fram emot väldigt starkt! Åker upp redan på fredagen den 6 för att uppleva stockholm tillsammans med Åsa. En annan tjej här nere från skåne. Kommer bli såååå kul gumman. Åker antagligen med två andra tjejer också. Blir bilning upp med S som chafför ;) Håll i hatten, för här kommer VI!!!
Nu ska jag kolla sista avsnittet från Topmodel. Hoppas Analeighe vinner. Skulle gå in på hemsidan för att se hur hennes namn stavades så fick jag syn på vem som vann. KUUUULLL sånt juuuu!!! Mckey vinner om ni vill veta nu innan programmet är slut! Hahah Där förstörde jag det roliga för er ockå.

Sen tillbaka till läxböckerna. Psykologi prov imorgon. Xoxo / S

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar