Vaknade imorse av skrik i huset igen. Kan man inte bara få en lugn morgonsömn när man väl har sovmorgon? Blir så irriterad!
Klockan är 08:38 och det är dags för mig att ta mig till bussen. Ska ju allt med den kl 09:01 och hade tänkt hinna borsta tänderna också. Lite ofresht annars. Nu ska jag till skolan och ha matte, marknadsföring, filosofi och psykologi. 09:55-15:40 sen är det jobb från 17-21. Ska bli MINST 5 sälj idag också :D Det klarar jag! hehe
Ha en underbar dag. xoxo / S
Veckan som gått
13 år sedan

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar