lördag 28 februari 2009

Lördag - Diet - Bartender!

Idag har jag bara jobbat hela dagen. Började kl 11 på cafét, sen direkt till bingot och slutade där kl 23. Så har jobbat 12 timmar idag. Väldigt rolig lördag. NOT! Imorgon blir liknande, först cafét klockan 11 sen Connecting Sweden till 21. Blir långa dagar.


Igår var det dööö mysigt med Izzy. Åt god lunch på ölcafét. Fläskfilé med klyftpotatis och svampsås. MUMS säger jag bara! Men nu är det slut på det goda!!!!


Idag började jag min diet som jag ska gå på i 13 dagar. Rikshospitalets Diet. Hört mycket dåligt om den och därför bestämt mig för att själv testa på den. Jag har iaf klarat dagen galant! Frukost: Te med en sockerbit. Lunch: 2 hårdkokta ägg med en tomat och spenat. Middag: En biff (fjärilsbiff) med grön sallad med olja och citron. Middagen var verkligen god faktiskt. Tror detta kommer gå jätte bra! :D


Idag fick jag reda på att jag har fått jobb i Sunny beach i sommar som bartender. Han frågade om jag kunde komma ner den 15 maj men, MEN min student då? Nu har jag verkligen ångest över hur jag ska göra? Vill ju verkligen ta studenten men vill verkligen också jobba som bartender. HJÄÄÄÄLP!!! Det bästa teamet någonsinn! DGV - Sunny beach 2008.


Nu ska jag nanna. Lång dag imorgon igen :( Natt natt. Xoxo / S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar