söndag 8 februari 2009

Vilken helg.

Då var det redan söndag. Får börja med att säga förlåt för jag inte bloggade igår. Orkade inte ta mig upp ur sängen på hela dagen. Fredag natt fick jag inte en minuts sömn och igår pendlade jag mellan vaken och sov hela dagen. Med så hög feber vill man bara ligga under ett varmt täcke när man fryser, men i andra sekunden är man så varm och svettig att man inte vet vart man skal ta vägen. JOBBIGT!

Idag är det lite bättre, tar 3 tabletter var 4 timme. Får se hur jag mår imorgon, annars blir det läkaren. Feber, hosta, kli i halsen, ont i öronen och så himmla ont i hela kroppen efter hostandet.

Nu ska jag inte klaga mer. Det är inte ofta jag är sjuk och ibland kan det vara ganska skönt men känner mig så ensam nu. Önskar att du var här.

Jeg savner dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar